این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۱ اسفند ۱۴, دوشنبه

یک خبر تائید نشده در مورد تحولات لیبرتی



منبعی نزدیک به وزارت خارجه عراق که نخواست نامش فاش شود، از آمادگی بلژیک برای پناهندگی دادن به ساکنان لیبرتی خبر داد. این منبع گفت که "دیدیه ریندرز" وزیر خارجه بلژیک این پیشنهاد را به "هوشیار زیباری" وزیر خارجه عراق با هدف کمک به حل مشکل ساکنان لیبرتی ارائه کرد.

وزیر خارجه بلژیک در روز بیست و ششم ماه گذشته میلادی به بغداد سفر کرد و طی این سفر با مالکی نخست وزیر و زیباری وزیر خارجه عراق دیدار کرد و درباره روابط دو کشور نیز مذاکراتی در این دیدارها صورت گرفت.

لازم به توضیح است که این خبر از هیچ منبع دیگری تائید نشده است. و فقط در سایت عربی اشرف نیوز وابسته به جمهوری اسلامی درج شده. اگر دوستان منبع دیگری برای این خبر دارند لطفا بنویسند.









عاطفه اقبال - 4 مارس 2013





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر