این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۰ آذر ۱۱, جمعه

آینده ایرانیان تبعیدی در عراق


اشتون از وزیران سؤال خواهد کرد : هر کشوری چه تعداد از پناهندگان را می‌تواند قبول کند، و بقیه به آمریکا و استرالیا خواهند رفت.

خبرگزاری فرانسه: اشتون خواهان یک نتیجه رضایتخبش در باز اسکان 3400 مخالف ایرانی شد

وزیران اتحادیه اروپا در مورد آینده  ایرانیان تبعیدی در عراق گفتگو می‌کنند. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه- ۱۰ آذر ( اول دسامبر ۲۰۱۱ ) کاترین   اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنجشنبه خواهان یک ”نتیجه رضایتبخش ”در بازاسکان پیچیده  ۳۴۰۰ مخالفان ایرانی شد تا آنها به هر کجا که میخواهند بروند.
 اشتون گفت، او در مورد این موضوع با مقامات آمریکایی و مقامات ملل‌متحد که از نزدیک بر این  موضوع و اینکه دولت عراق گفته است میخواهد این کمپ را ببند، نظارت دارند.
اشتون گفت: ”امر حیاتی این است که  امنیت ۳۴۰۰   نفر حفظ شود“.

تبعیدیان  سازمان مجاهدین خلق ایران در اروپا، روز پنجشنبه تظاهراتی را در مقابل دفاتر اتحادیه اروپا برگزار نمودند. در این تظاهرات، حمایت و هشدارهای حدود ۱۰۰ پارلمانتر اروپایی اعلام شد.
دولت عراق میگوید که خواهان اعمال حق حاکمیت خود می باشد اما سازمان مجاهدین خلق ایران و حامیان آنها مخالف و نگران آسیب رسیدن به ساکنان اشرف در هر گونه جابجایی در داخل عراق هستند.

اشتون از وزیران  سؤال خواهد کرد  هر کشوری  چه تعدادی از  پناهندگان را  می‌تواند قبول نماید  و بقیه به آمریکا و کانادا و استرالیا خواهند رفت.

خبرگزاری فرانسه
از سایت همبستگی
2 دسامبر 2011





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر