این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

بحران اشرف- خبر مهم - اعلام آمادگی 400 نفر از ساکنان اشرف برای انتقال به لیبرتی


خبر مهم - اعلام آمادگی 400 نفر از ساکنان اشرف برای انتقال، فردا - جمعه 9 دی 90


بحران اشرف - نمایندگان ساکنان اشرف امروز بعد از دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، نماینده سفارت آمریکا، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان و نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر، اعلام کردند که 400 نفر  به درخواست خانم رجوی آماده اند تا فردا روز جمعه ۹دی برابر با 30 دسامبر، با خودروها و اموالشان از جمله تجهیزات آشپزخانه، وسایل گرما و سرما و ... به کمپ ویکتوری منتقل شوند..نمایندگان ساکنان اشرف تاکید کردند که دولت عراق شرکت خانم رجوی، نمایندگان اشرف و حتی وکلایشان را در گفتگوهایی که منجر به امضای توافقنامه شد، نپذیرفته است.

آقای محدثین از روابط خارجی مجاهدین در رابطه با این اعلام آمادگی اضافه کرد : باید برای جامعه بین المللی روشن باشد که از این پس مسئولیت هرگونه تأخیر و بهانه جویی و اشکالتراشی و ممانعت در انتقال این 400نفر با خودروها و اموال قابل انتقال آنها بر عهدة دولت عراق است. انتقال این نخستین گروه به کمپ آزادی و نحوة رفتار با آنها، آزمایشی برای حرکت گروههای بعدی در مدت زمانی است که ضرب الاجل تمدید شده است.

مجاهدین همچنان در بیانیه  ای که امروز منتشر شد، از دبیرکل ملل متحد و ...و همچنین سفیر آمریکا در عراق، درخواست کردند که  موافقت دولت عراق با حداقل تضمینها برای جابه‌جایی سایر ساکنان اشرف به کمپ ویکتوری جلب کنند.

از قرار تعداد زیادی از خبرگزاریها مقابل کمپ اشرف منتظر تهیه گزارش از این انتقال میباشند.

عاطفه اقبال - 29 دسامبر 2011

منبع : بیانیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت
پنجشنبه 29 دسامبر 2011 برابر با 8 دی1390 




Commentaires
Atefeh Eghbal
امیدوارم که در سلامت و امنیت کامل این انتقال صورت گیرد و دشمن نتواند به اهدافش که همانا نابودی ساکنان اشرف است برسد.
Gérer

6 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Alice Chevalier
خدایا رحم کن!
Gérer

6 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Voir la traduction


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر