این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۴ آبان ۷, پنجشنبه

خبر فوری : حمله موشکی به کمپ لیبرتی



نیم ساعت پیش ساعت هفت و یکربع شب، کمپ لیبرتی مورد تهاجم موشکی قرار گرفت. بیش از هشتاد موشک به کمپ لیبرتی اصابت کرده است . کشته شدگان این حمله موشکی تا کنون 16 نفر هستند که اسامی دو نفر از آنها به علت متلاشی شدن چهره شان هنوز مشخص نیست. برق کمپ و ارتباطات با آن قطع است. لیبرتی هنوز در آتش می سوزد. اطلاعات تکمیلی را به اطلاع عموم خواهیم رساند. ضمن محکوم کردن این حمله جنایتکارانه با خانواده کشته شدگان و مجروحان همدردی میکنیم.

اسامی کشته شدگان حمله موشکی :

مهدي توكل، بهزاد ميرشاهي، رجب محمدي، شريف ويسي، حسين ادواري، حسين سرو آزاد، احمد مسيحيان، جاسم قصير ، نيره ربيعي - ابوطالب هاشمی - حمید دهقان - کیومرث یوسف - حسین گندمی - رضا وادیان

عکس پنج نفر از کشته شدگان حمله : 


جاسم قصیر
نیره ربیعی
رجب محمد فرخاني
حسین سرو آزاد
بهزاد میرشاهی

عاطفه اقبال - 29 اکتبر 2015
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

۲ نظر:

  1. جمهوری جهل وجنون کشتنرا راه حل گشگلاتش میداند ولی بربار جنایتش میافزاید

    پاسخحذف