این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۶, جمعه

راضیه هم رفت و مجاهد صدیق نام گرفت!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203823397570611&set=a.1179427131075.27307.1390052760&type=1&theater

خشمگینم...غمگینم و سرشار از فریادی که وجودم را تلخ کرده است... نمیتوانم حالم را توصیف کنم.در مرگ مظلومانه بچه هایی که تک به تک خاموش میشوند. راضیه کرمانشاهی به علت ایست قلبی در سن ۵۷ سالگی در بیمارستانی در آلبانی درگذشت! فکر میکردیم این تعداد اندک بچه هایی که از لیبرتی و عراق جنگ زده بیرون آمده اند، حداقل جانشان نجات یافته است. اما انبوه بیماری های جسمی و روحی ناشی از بودن بیست و اندی سال در عراق، دست به گریبان بودن با انواع فشارها ومحدودیت های درمانی، بهداشتی در فضای جنگ نفس گیر بیرونی...جنگی که هیچ ربطی به آنها ندارد...هر لحظه منتظر حمله و خمپاره و موشکباران بودن در زندانی که در آن گرفتار آمده اند... همچنین نشست های طولانی و فشارهای روحی مداوم درونی در جهت گزارش نوشتن از خود که مبادا کسی دچار زندگی طلبی!! یعنی جدا شدن از مجاهدین!! گردد. گویا رمقشان را گرفته و مرگ در همه جا در کمین آنها نشسته است! .. مرگ در کمین تک تک بچه های لیبرتی.. همان یاران قدیمی ما نشسته است. 

آری! راضیه هم رفت.... زن مظلوم دیگری از هزاران زن و مرد ساکن لیبرتی ...زنی خوزستانی با سادگی و خلوص روستایی و بغایت زحمتکش...همسرش که البته سالهاست به یمن انقلاب ایدئولوژیک درونی!! دیگر هیچ پیوندی با هم نداشتند هنوز در کمپ لیبرتی است.. با موهایی که گرد پیری بر آن نشسته است. از تنها پسرش خبر ندارم که آیا به همراه نوجوانانی که به عراق بازگشتند، بازگشت یا نه؟....اما یک سئوال عمق گلویم را می سوزاند.... تا کی خاموش بنشیینم تا شاید اندکی از آنها را منتقل کنند!؟ تا کی خاموش بنشینیم تا آنها را وجه مصالحه قراردادهای پشت صحنه قرار دهند!؟ تا کی بنشینیم و مرگ تک تک عزیزانمان را در چنین شرایطی شاهد باشیم!؟ تا کی سکوت کنیم تا شاید روزی مجاهدین تصمیم بگیرند و شعار انتقال فوری ساکنان لیبرتی را در راس خواسته هایشان قرار دهند!؟ سکوت ارگان های بین المللی و مجاهدین در رابطه با ساکنان لیبرتی و شرایط انتقالشان برای چیست؟ چرا وضعیت آنها را به مردم و خانواده هایشان گزارش نمی دهند؟ چرا خود را مالک جان و زندگی آنها کرده و جز خدا به هیچکس پاسخگو نیستند؟ 

خانم رجوی در اطلاعیه ای که در آن راضیه کرمانشاهی را " مجاهد صدیق" خوانده است می گوید : " به علت بيماريهاي حادي كه داشت، بارها شخصا از او خواهش كردم بپذيرد كه تلاش براي اعزام و معالجه او تسريع شود ولي او هميشه به من جواب مي داد بيماران ديگري هستند كه برمن تقدم دارند..." از خانم رجوی می پرسم، از کی تا بحال مجاهدین برای انتقال و جابه جایی شان نظرخواهی میشوند!؟ از کی تا بحال انتقال کسی آنهم در سطح راضیه کرمانشاهی نیاز به اکی خود او دارد!؟ حداقل بگذارید آنها که عمری در تشکیلات شما زندگی کرده اند سرشان را بر زمین بگذارند بعد این داستانهای جدید را علم کنید! براستی آیا از محمد بابایی هم که دو هفته پیش در لیبرتی دچار ایست قلبی شد همین درخواست را کرده بودید؟ چگونه است که ایست قلبی محمد بابایی تقصیر ماموران عراقی و ایست قلبی راضیه کرمانشاهی بخاطر عدم پذیرش تسریع در انتقال توسط خودش! وانمود میشود! یعنی مجاهدین و شخص شما هیچ مسئولیتی در این موارد ندارید!؟ 

.آهای سازمانهای بین المللی که مشغول بازیهای سیاسی پشت صحنه با جان انسانها هستید!.....شما که نماینده ویژه به عراق می فرستید تا انتقال ساکنان لیبرتی را تسریع کنید ولی هیچ گزارشی از وضعیت آنها منتشر نمیکنید!!.... یا شما که دوباره مشغول آماده کردن قاب عکس ها و شمع گذاری های نمایشی هستید! برای نجات جان ساکنان لیبرتی اقدام کنید. آنها را فقط برای گذراندن آخرین روزهایشان به خارج از عراق منتقل نکنید! زندگی و مرگ آنها را دستخوش تبلیغات تهوع آور خود قرار ندهید. لعنت تاریخ را بخود گرفته اید و نمیدانید. حال بروید دوباره مرثیه خوانی کنید و ملبس به لباس سیاه ریایی به صحنه بیایید تا از مظلومان لیبرتی یک شهید دیگر برای استراتژی مرده تان بسازید... دیری نخواهد پائید که در تاریخ گم خواهید شد، شما که زندگی عزیزان ما و خانواده هایشان را به بازی گرفته اید. 

براستی چرا راضیه 57 ساله یا محمد بابایی 55 ساله در ظرف زمانی دو هفته یکی در لیبرتی دیگری در آلبانی به یکباره دچار ایست قلبی میشوند!؟ چرا زهره جوان در اور یکشب میخوابد و دیگر از خواب بیدار نمیشود!؟ چرا ژاله در آستانه انقلاب ایدئولوژیک!! سرش را زیر ریل قطاری در سرژی می گذارد تا ذره های مغزش منفجر شده و به هوا پرتاب شود!؟ همان که مظلومانه و در سکوت، فقط در حضور سه چهار نفر دفن شد تا انقلاب شما به تنش نیفتد!؟ چرا نظام در وسط اطاق کارش در عراق خودش را حلق آویز میکند!؟ و .... آیا آنها " مجاهد قهرمان" نبودند!؟... براستی چرا محمد رضاها...راضیه ها..فقط وقتی در سکوت آلبانی میمیرند، برای شما ناگهان قهرمان می شوند؟ چند نفر از این مجاهدان قهرمان هنوز زنده در آلبانی و لیبرتی و کشورهای دیگر دارید!؟ چرا رویای جوان در آلبانی ناگهان از دنیا می رود!؟ چرا خواهران جوان همتی آنقدر مسئله رسیدگی به بیماریشان دیر می شود که فقط جسدشان در سوئیس به دست خانواده زجرکشیده شان میرسد!؟ تازه اینها جدای از کسانی هستند که جلوی تانکهای عراقی با دستهای خالی تکه تکه شدند و فریادشان به جایی نرسیده است و یا انسانهایی که حافظان اموال شدند تا برای مقداری جنس و زمین اشرف با دست های بسته به مغزشان شلیک شود!؟ به کجا رسیده اید با کشته هایی که از دیوار ایدئولوژی و استراتژی تان بالا رفته اند!؟ ....همان عزیزانی که بقول مادری، خانواده ها با هزار زحمت و تلاش از چنگ رژیم جانشان را نجات دادند و با فروختن زندگیشان آنها را از ایران خارج کردند...بسیاری از اینها زندانیان سیاسی بودند که با معجزه ای از دست رژیم جان بدر برده بودند و اینک جسدهای پاکشان دو دستی تقدیم همان رژیم جنایتکار و تشنه به خونشان میشود!! چه کسی بیش از رژیم از این کشته شدنها خوشحال شده است!؟ وای بر شما!! 

چرا تحصن ها و تظاهرات خود را بجای متمرکز کردن روی مسائل تبلیغاتی بر روی خروج آنها متمرکز نمیکنید!؟ چرا به خانواده هایی که میخواهند برای انتقال عزیزانشان مستقل اقدام کنند اجازه نمیدهید و فقط نامه های سرشار از دروغ و تهمت و فحاشی برایشان ارسال میکنید!؟ انتقالشان را به خانواده ها بسپارید تا آنچنان که بارها گفته ام آنها را با چنگ و ناخن و دندان هم که شده از عراق بیرون بیاورند! اگر باور ندارید این گوی و این میدان!

راضیه کرمانشاهی خاموش شد و از طرف مجاهدین " مجاهد صدیق " نام گرفت! همانی که در زمان زنده بودنش مثل دیگر زنان مجاهد براحتی می توانست به یمن انقلاب ایدئولوژیک از طرف همسرش در نشست های عمومی " عفریته " و از طرف مسئولینش " وابسته به فرزند و خانواده و آلوده به ویروس ج... یا طعمه و هزاران لقب آلوده دیگر" و در صورت جدا شدنش " مزدور وزارت اطلاعات" لقب گیرد! پویایی انقلابی را می بینید! یک فرد در آن واحد میتواند چند گونه باشد و فقط ...فقط بعد از مرگش به لقب " مجاهد صدیق" مفتخر! میشود... حالا چه باک حتی اگر در چند قدمی جدا شدن از سازمان بوده باشد!.. یا حتی اگر سالها به مانند مهدی افتخاری، فرمانده فتح الله، ناراضی و معترض بوده و از کلیه سمت های تشکیلاتی خود برکنار و به کار باغبانی مشغولت کرده باشند..باز چه باک! اگر با اینهمه در مناسبات مجاهدین بمیری از کرامات انقلاب ایدئولوژیک یکشبه تبدیل به " مجاهد صدیق" میشوی! براستی شما را چه شده است که جرات ندارید یک عدد "مجاهد قهرمان و صدیق" از نوع زنده اش را به مردم معرفی کنید!؟

بروید باز بر علیه ما دست بکار شوید و خانواده های به عزا نشسته این عزیزان را بیاورید که در عزایشان بجای استراتژی به گل نشسته مجاهدین، ما را و کمپین را نشانه بگیرند! یا بروید عزیزان ما را بر علیه ما به میدان بیاورید تا در خانواده ها بخیال باطل خود تخم نفرت بپاشید! ولی بدانید که استراتژی خون شما همچنان که استراتژی اعدام و شکنجه رژیم جمهوری اسلامی به انتها رسیده است. و هر دو در انتهای نبردی که فقط عاشق ترین زندگان در آن بخاک افتادند، محو خواهید شد..... 

از وقتی خبر ایست قلبی راضیه کرمانشاهی که او را از سالها پیش در عراق می شناختم را شنیدم، به یکباره گویا منفجر شدم در خشم و دردی که سالها است در دلم نشسته است. میدانم که کلماتم منسجم نیست ولی از جان خسته ام برمیخیزد. خسته از هر چه دروغ و تزویر.... خسته از هر چه ریا.... خسته از هر چه خون و مرگ در پای سیاست دودوزه بازی... آنجا که جان انسانها نذر حفظ "تشکیلاتی فرو ریخته" میشود دیگر نمیتوان سکوت کرد.

عاطفه اقبال- 16 می 2014

لینک مطلب در فیس بوک

کامنت ها در فیس بوک

Commentaires
Arash Pirouz
Arash Pirouz
نشست های طولانی و فشارهای روحی مداوم درونی در جهت گزارش نوشتن از خود که مبادا کسی دچار زندگی طلبی!! یعنی جدا شدن از مجاهدین!! گردد. گویا رمقشان را گرفته و مرگ در همه جا در کمین آنها نشسته است! .. مرگ در کمین تک تک بچه های لیبرتی.. همان یاران قدیمی ما نشسته است. بواقع چه باید کرد بجز فریاد فریادی با تمام وجود آی آدمها کجا رفته زره ای شرف و ناموس نا داشته تان که اینطور بی مهابا با جان فرزندان خلق برای ماندگاری خودتان بازی میکنید ننگ بر شما بدانید قطره قطره این خونها و جانها برگردن شماست وبزودی در دادگاه بایستی جواب دهید
Gérer
4 ans · 
دریای آرزو
دریای آرزو
شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد
فریبنده زاد و فریبا بمیرد
شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد،،،، درست فرمودین خانم اقبال عزیز فشار های روحی و عصبی علی رغم دوری از محیط ناامن عراق معظلی است که کماکان نجات یافتگان مجاهد با ان دست و پنجه نرم میکنند و اینکه آیا آنها هنوز هم بشکل محسوس یا نامحسوس تحت فشارهای روحی باشند یا نه مشخص نیست ، آیا دسترسی به امکانات پزشکی برای وضعیت های فورس ماژور مهیاست یا نه کسی نمیداند .
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
میم باران
میم باران
حداقل بگذارید آنها که عمری در تشکیلات شما زندگی کرده اند سرشان را بر زمین بگذارند بعد این داستانهای جدید را علم کنید! براستی آیا از محمد بابایی هم که دو هفته پیش در لیبرتی دچار ایست قلبی شد همین درخواست را کرده بودید؟ چگونه است که ایست قلبی محمد بابایی تقصیر ماموران عراقی و ایست قلبی راضیه کرمانشاهی بخاطر عدم پذیرش تسریع در انتقال توسط خودش! وانمود میشود! یعنی مجاهدین و شخص شما هیچ مسئولیتی در این موارد ندارید!؟
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Efat Eghbal
Efat Eghbal
بروید باز بر علیه ما دست بکار شوید و خانواده های به عزا نشسته این عزیزان را بیاورید که در عزایشان بجای استراتژی به گل نشسته مجاهدین، ما را و کمپین را نشانه بگیرند! یا بروید عزیزان ما را بر علیه ما به میدان بیاورید تا در خانواده ها بخیال باطل خود تخم نفرت بپاشید! ولی بدانید که استراتژی خون شما همچنان که استراتژی اعدام و شکنجه رژیم جمهوری اسلامی به انتها رسیده است. و هر دو در انتهای نبردی که فقط عاشق ترین زندگان در آن بخاک افتادند، محو خواهید شد.....
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Mina Adnani
Mina Adnani Azizam dader dele hame ra dar chand jomle gofti😪
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Reza Khosh Kerdar
Reza Khosh Kerdar
بازم یکی دیگه !!!!!!!!!!!!!کی میخواد تموم بشه این مرگها
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Akber Rad
Akber Rad · Ami(e) de Behzad Samimi
شکی نیست که آنها همگی شجاع بودند و مبارز اما نقطه ضعف اشان این بوده است که فریب استراتژی سراب را خورده اند علت مرگ زودرسشان هم در میانه سالی همانا فشار روحی (استرس )است هنگامی که با تنظیم فشار خون ,قند خون (دیابت )یا کلسترول یا ........ همراه شود سبب سکته قلبی میشود بیش از ٣٠سال در کمپ زندگی کردن اکثریت آنها احتیاج به مراقبت پزشکی دارند و گر نه این دور تسلسل مرگ ادامه خواهد یافت چون آنها همه احتیاج به باز سازی دارند اما بعد از مرگ آنها هم که چنین بودند و چنین گفتند و چنا ن کردند هم دودوده بازی و اوج بی مسولیتی است
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Ahmad Vahdani
Ahmad Vahdani
دلم از نام خزان میلرزد، دلم از شنیدن نام عزیزان که می‌میرند در سکوت، میلرزد.....
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Nasrin Shahabi
Nasrin Shahabi · Ami(e) avec میم باران et 32 autres personnes
عزیزانی که بقول مادری، خانواده ها با هزار زحمت و تلاش از چنگ رژیم جانشان را نجات دادند و با فروختن زندگیشان آنها را از ایران خارج کردند...بسیاری از اینها زندانیان سیاسی بودند که با معجزه ای از دست رژیم جان بدر برده بودند و اینک جسدهای پاکشان دو دستی تقدیم همان رژیم جنایتکار و تشنه به خونشان میشود!! چه کسی بیش از رژیم از این کشته شدنها خوشحال شده است!؟ وای بر شما!!

چرا تحصن ها و تظاهرات خود را بجای متمرکز کردن روی مسائل تبلیغاتی بر روی خروج آنها متمرکز نمیکنید!؟ چرا به خانواده هایی که میخواهند برای انتقال عزیزانشان مستقل اقدام کنند اجازه نمیدهید و فقط نامه های سرشار از دروغ و تهمت و فحاشی برایشان ارسال میکنید!؟ انتقالشان را به خانواده ها بسپارید تا آنچنان که بارها گفته ام آنها را با چنگ و ناخن و دندان هم که شده از عراق بیرون بیاورند! اگر باور ندارید این گوی و این میدان!
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Issa Alipour
Issa Alipour
چه باید گفت ؟ وقط میتونم بگم از مرگش بسیار ناراحت شدم با احترام
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Ahmad Vahdani
Ahmad Vahdani
ای کاش که مزارشان را بتوان پیدا کرد تا دریا دریا گریست
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Davar Adab
Davar Adab
از خر مردرندیهای آخوندی مجاهدین , هیچ گاه مسئولیت مرگ حتی نفرات خودشان را هم به عهده نمیگیرند , و همیشه به گردن این و ان میاندازند , در همین مورد خانم راضیه , دقت کنید که چطور بیشرمانه مریم رجوی همه تقصیر را به گردن خود فرد از دنیا رفته میاندازد , انگار درون تشکیلات جهنمی دلبخواهیست و هر کسی هر کاری دلش خواست انجام میدهد , و هیچ دستور و اجبار و جو سازی اصلا وجود خارجی ندارد , !!! و همه نشستهای قیامت و دیگ و قبر و هزار زهر ما ر برای گوش کردن موسیقی بوده و اصلا به هیچ کس گفته نمیشده که ارتش چرا ندارد , شرم که نمیکنند ,به قول خانم اقبال لا اقل صبر کنید که تمام کسانی که شاهد بوده اند سر به خاک ببرند بعد هر دروغی خواستید بگوئید . بدرستی که مجاهدین و آخوندها هر دو از یک طویله اند و از یک توبره تغذیه میکنند
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Sabri Bahmani
Sabri Bahmani
عاطفه جان این نوشته بسیار غمگینم کرد هیچ حرفی برای گفتن ندارم به حزء آه و افسوس برای نسلهای سوخته، آرزوها و امیدهای بر باد رفته و حسرتهای برجای مانده ...
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Ahmad Vahdani
Ahmad Vahdani
من از درد و رنج در خود می‌پیچم و می‌پرسم که آیا جان آدمی ارزان است؟
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Fia Irani
Fia Irani Davar Adab baraton bayad moteasef bod!!!!
Gérer
4 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
میم باران
میم باران
براستی چرا راضیه 57 ساله یا محمد بابایی 55 ساله در ظرف زمانی دو هفته یکی در لیبرتی دیگری در آلبانی به یکباره دچار ایست قلبی میشوند!؟ چرا زهره جوان در اور یکشب میخوابد و دیگر از خواب بیدار نمیشود!؟ چرا ژاله در آستانه انقلاب ایدئولوژیک!! سرش را زیر ریل قطاری در سرژی می گذارد تا ذره های مغزش منفجر شده و به هوا پرتاب شود!؟ همان که مظلومانه و در سکوت، فقط در حضور سه چهار نفر دفن شد تا انقلاب شما به تنش نیفتد!؟ چرا نظام در وسط اطاق کارش در عراق خودش را حلق آویز میکند!؟ و .... آیا آنها " مجاهد قهرمان" نبودند!؟... براستی چرا محمد رضاها...راضیه ها..فقط وقتی در سکوت آلبانی میمیرند، برای شما ناگهان قهرمان و صدیق می شوند؟ چند نفر از این مجاهدان صدیق هنوز زنده در آلبانی و لیبرتی و کشورهای دیگر دارید!؟ چرا رویای جوان در آلبانی ناگهان از دنیا می رود!؟ چرا خواهران جوان همتی آنقدر مسئله رسیدگی به بیماریشان دیر می شود که فقط جسدشان در سوئیس به دست خانواده زجرکشیده شان میرسد!؟ تازه اینها جدای از کسانی هستند که جلوی تانکهای عراقی با دستهای خالی تکه تکه شدند و فریادشان به جایی نرسیده است و یا انسانهایی که حافظان اموال شدند تا برای مقداری جنس و زمین اشرف با دست های بسته به مغزشان شلیک شود!؟ به کجا رسیده اید با کشته هایی که از دیوار ایدئولوژی و استراتژی تان بالا رفته اند!؟ ....همان عزیزانی که بقول مادری، خانواده ها با هزار زحمت و تلاش از چنگ رژیم جانشان را نجات دادند و با فروختن زندگیشان آنها را از ایران خارج کردند...بسیاری از اینها زندانیان سیاسی بودند که با معجزه ای از دست رژیم جان بدر برده بودند و اینک جسدهای پاکشان دو دستی تقدیم همان رژیم جنایتکار و تشنه به خونشان میشود!! چه کسی بیش از رژیم از این کشته شدنها خوشحال شده است!؟ وای بر شما!!
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Davar Adab
Davar Adab
خانم فیا ایرانی , تاسف شما بسیار نابجاست , شما از من رنجیده اید که چرا با قاتلان و خونریزان بهترین فرزندان مردم ایران این چنین برخورد میکنم , ولی در حقیقت ارتجاع قالب و ارتجاع مغلوب در همه زمینه ها مشترکند و هر دو تا مرفق دستانشان در خون مردم ایران است , باید برای مردم ایران متاسف بود که این چنین قربانی میشود و نه برای من که چند خط اعتراض مینویسم .
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Arash Pirouz
Arash Pirouz
«مضمون اطلاعیه :کمال رفعت صفائی: تاریخ و تجربه (قسمت پنجم)

ما اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران که با آگاهی و اختیار کامل رهبری ایدئولوژیک خود مسعود و مریم را برگزیده ایم، صلاحیت انقلابی آنان را که در یک پروسه ی مبارزه و بویژه در انقلاب کبیر ایدئول
وژیک به اثبات رسیده است، تأئید می کنیم و تا فراسوی جان با آنان پیمان می بندیم و اعلام می کنیم که آماده ایم تا مخالفان او را در هر سطح و موضع تشکیلاتی اعمم از دفتر سیاسی یا مرکزیت قرار داشته باشد اعدام کنیم."
Gérer
3 ans · Modifié · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefe Banki
Atefe Banki
هر بار دوستاني كه زماني باهاشون بوديم قاب عكسشون رو ميبينم به خودم ميگم ارزش اين انسانها همين قدر بود تاريخ مصرفشون تموم شده 
تا بكي پنهان كاري !!!!؟؟؟
تا كي ميخوان مجاهدين با ياوه گويي هاشون پشت اون چهره ي دروغين خودشون رو قايم كنن مطمعن باشن خانوادهها با تمام وجود براي نجات عزيزاشون تلاش ميكنن تا نجاتشون بدن
Gérer
3 ans · Modifié · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefeh Eghbal
Atefeh Eghbal
متاسفانه این عزیزان هر روز بعد از دیگری به خاک می افتند.
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Majid Neydavoudi
Majid Neydavoudi cheghadr boyyy lajan va tafon khomeyni ro midi Atefeh eghbal,,, chendesh avarrrii vaghean karihhh va zesh pendariii
Gérer
3 ans · Modifié · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Majid Bidar
Majid Bidar
درود بر تو عاطفه عزیز...
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Reza Khosh Kerdar
Reza Khosh Kerdar
این شیر ایرانی فک کنم شیر بی یال و دمه ها ها ها
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefeh Eghbal
Atefeh Eghbal
متشکرم مجید عزیز
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Mehri Farshad
Mehri Farshad
آقای محترم شیر ایرانی,

باید به اطلاتون برسونم که بوی لجن از سازمانی دارد بلند میشود که برای حفظ خودش از خون پاکترین فرزندان ایران استفاده میکند! !!


بوی لجن, از سازمانی بلند میشود که نفرت و جدایی را در خانواده ها جایگزین عشق و محبت و احترام کرده است !!!

بوی لجن, از سازمانی که خانواده ها را از هم پراکنده میکند تا همیشه اسیری برای خود داشته باشد و انها را به هر کاری وادار کند,بلند میشود !!!

بوی لجن و خون از سازمانی که فقط تبلیغ مرگ در افراد اسیر در لیبرتی را میکند, متاسفانه همه جا رو گرفته است!!!

بوی لجن, از برگزاری مراسم پر هزینه برای آزادی خانوم رجوی بعد از سالها ,که امروز در جای امنی به سر میبرند به جای فریاد برای نجات جان عزیزان مردم از زندان لیبرتی, متاسفانه باز هم همه جا رو پر کرده !!!

تا کی باید,کر,کور و لال بمونید ,و این همه بی وجدانی رو تحمل کنید؟؟؟ درود به شجاعت عاطفه نازنینمون و به امید آزادی اسیران از جهنم عراق.

باید از گفتنی هایی گفت که شاید بسیاری آن را می دانند،
ولی شهامت ابراز آن را ندارند.

«تـولستـوی»
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefeh Eghbal
Atefeh Eghbal
مهری عزیزم سپاس از تو و همانطور که خودت گفتی به امید آزادی اسیران از جهنم عراق. چه سخن خوبی از تولستوی ....بله بسیاری می دانند ولی شهامت ابراز آنرا ندارند. باز هم متشکرم از شجاعت تو و تمامی دوستان نازنینم که در این پیکار نابرابر کمپین را حمایت میکنند.
Gérer
3 ans · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefeh Eghbal
Atefeh Eghbal
یاد راضیه گرامی باد که بهای یک استراتژی غلط را با جانش پرداخت. انتقال انجام شد ولی برای او و بسیاری دیگر دیر شده بود. هنوز هم بسیاری از کسانی که منتقل شده اند بهای ماندن بیهوده در عراق را با جانشان می پردازند . براستی چرا انتقالی را که دیر یا زود باید انجام میشد را این همه با بهانه های مختللف به عقب انداختند و به هر کس که نام انتقال را مطرح کرد انواع تهمت ها را زدند. و دست آخر نیز برای آن با بی شرمی بر اجساد آنها که در عراق بجا ماندند جشن پیروزی گرفتند! کاش اندکی شرم وجود داشت!
Gérer
52 sem · 
J’aimeAfficher plus de réactions
Parvaneh Sojudi
Parvaneh Sojudi
روحش شاد و یادش گرامی
Gérer
51 sem · 
J’aimeAfficher plus de réactions







۲ نظر:

  1. دلم گرفت از این چهره های معصوم. چرا آنها را در عراق نگه داشته اند؟ آنجا خیلی خطرناک است برایشان.

    پاسخحذف
  2. در چه شرایط وحشتناکی گیر کرده اند این نفرات لیبرتی. خدا کمکشان کند. روح این خانم هم شاد باشد.
    رضا

    پاسخحذف