این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی در عراق





امروز دوشنبه اول آوریل وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، به عراق سفر کرد تا به گفته خود در مبارزه علیه تروریسم به عراق کمک کند و تجارب خود را با آنها در میان بگذارد. در این دیدار آخوند مصلحی به وضعیت مجاهدین ساکن عراق اشاره کرده و گفت : "در رابطه با -مجاهدین- ما مصر هستیم که هر چه زودتر این مجموعه از درون عراق جمع شود. و با همآهنگی که صورت گرفته بزودی این مجموعه از داخل عراق جمع خواهد شد. باید تکلیفشون ...روشن بشود هر چه سریعتر" ..... این سفر پیامدهای بسیار خطرناکی می تواند در رابطه با ساکنان لیبرتی و اشرف بدنبال داشته باشد. منظور آخوند مصلحی از تروریسم ! مبارزه با مجاهدین در داخل عراق است. ساکنان لیبرتی و اشرف بی سلاح و بی دفاع در عراق رها شده و به گفته اطلاعیه های مجاهدین در لیبرتی زندانی هستند. دولت عراق حتی از دادن حفاظ های امنیتی به آنها جلوگیری میکند و در صورت موشک باران مجدد جان بسیاری از آنها در خطر جدی قرار دارد. شرایط داخلی عراق نیز بسیار بحرانی و نا امن است. امروز خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که یازده نفر از کاندیداهای انتخابات شوراهای استانی کشته شده اند!


در این میان مجاهدین از پذیرش پیشنهاد آلبانی و دیگر پیشنهادهای انتقال تا بحال با شعار، یا انتقال همه یا انتقال هیچ کس!، خودداری کرده اند. آنها در توجیه این مسئله میگویند، با انتقال سری به سری ساکنان به کشور ثالث، کسانی که در لیبرتی باقی می مانند در خطر قرار خواهند گرفت! ولی توضیح نمیدهند چگونه!؟ سئوال این است، اگر خارج شدن تعدادی از ساکنان، دیگران را به علت کمتر شدن تعدادشان در خطر قرار میدهد! چرا صد نفر از اعضای مجاهدین را در اشرف در زیر خطری که خودشان بر آن تاکید دارند، نگه داشته اند.. و یا اگر بحث همه یا هیچ کس درست است! چرا صد نفر از اعضای مجاهدین را در اشرف در زیر خطری که خودشان بر آن تاکید دارند، نگه داشته اند.. و یا اگر بحث همه یا هیچ کس درست است! چرا در زمان حمله آمریکا که شرایط به گفته شاهدان عینی بسیار خطرناکتر از وضعیت فعلی بود. عده زیادی را از عراق بیرون آوردند و بقیه را در آنجا باقی گذاشتند! و چرا حتی خارج شدن این تعداد را به ساکنان اشرف در آنزمان اطلاع ندادند و ساکنان اشرف و حتی تمام کسانی که در خارج کشور بودند از این خروج فقط توسط حمله پلیس فرانسه به اور مطلع شدند!؟ چرا آنزمان این بحث مطرح نبود!... اینها سئوالاتی است که برای روشنگری افکار عمومی نیاز به پاسخ از جانب مجاهدین دارد.


برای نجات جان این انسانها روی سخنم با رهبران مجاهدین است. بار دیگر میگویم جان ساکنان لیبرتی و اشرف در عراق در خطر است. در هر شرایطی این ساکنان در بهترین صورتش فقط معامله خواهند شد. باید به هر شکل ممکن آنها را از عراق خارج کرد. باید تمام امکانات تبلیغی، مالی، سیاسی، روابطی خود را بر سر شعار خروج از عراق گذاشت. اگر شعار میتوان و باید واقعیت دارد باید در اینجا خودش را نشان دهد. میتوان و باید ساکنان لیبرتی و اشرف را از عراق سالم به کشور ثالث انتقال داد. خطر بسیار جدی است. افکار عمومی را از ماجراها و بند و بسط های پشت پرده با خبر کنید. بیشک تنها کسانی که میتوانند به یاری شما برخیزند مردمی هستند که میخواهند فرزندانشان را از این قتلگاه نجات دهند. و نه پارلمانترها و دولت هایی که فقط بنا به منافع سیاسی خود امروز در کنار شما ایستاده اند! به وظیفه تاریخی خود در رابطه با نجات جان ساکنان لیبرتی و اشرف امروز عمل کنید وگرنه فردا دیر خواهد بود.

عاطفه اقبال - اول آوریل 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر