این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ فروردین ۲۴, شنبه

کمپ لیبرتی در عراق باز هم قربانی گرفت

امروز صبح، شنبه 24 فروردین 92، یکی دیگر از ساکنان لیبرتی بنام " محمد حسین برزمهری" 61 ساله به دلیل سکته مغزی چشم بر جهان فروبست. بنا به اطلاعیه مجاهدین او ساعت 7 و 45 دقیقه صبح بصورت ناگهانی بیهوش میشود! دوستانش او را به کلینیک لیبرتی منتقل میکنند در حالی که در این کلینیک -بنا به نوشته این اطلاعیه- اولیه ترین امکانات از قبیل دستگاه شوک الکتریکی برای نجات او وجود نداشته است! علت سکته مغزی محمد حسین ناشی از فشارهای روانی و عصبی زیاد گزارش شده است و حتی پزشکان مجاهد در این اطلاعیه روی آن به عنوان عامل اصلی دست گذاشته اند. آقای برزمهری مهندس راه و ساختمان و فارغ التحصیل دانشگاه واشنگتن در آمریکا بود. و سابقه ای سی ساله در عضویت در مجاهدین داشت. او سیزدهمین قربانی لیبرتی است. 

کمپین ما نبودن اولیه ترین امکانات پزشکی در لیبرتی را بشدت محکوم میکند. و از سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان میخواهد که ساکنان لیبرتی را به فوریت به کشور ثالث منتقل کنند.

و اما یک سئوال در این میان پیش میآید؟ براستی این فشارهای عصبی ناشی از چیست!؟ آیا روابط داخلی و نشستهای زالو و غیره در این فشارهای عصبی که بعنوان علت سکته های مغزی ساکنان گزارش شده، نقشی دارد؟

انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث تنها راه حل برای نجات جان آنها است. 

عاطفه اقبال - 13 آوریل 2013
از طرف کمپین برای انتقال ساکنان لیبرتی به کشور ثالث




کامنت ها در فیسبوک
Commentaires
Reza Azmoodeh
عاطفه جان : طبق جدیدترین اخباری که بدستم رسیده ، متاسفانه روزانه ١٠ تا ١٢ ساعت نشست برای ساکنین لیبرتی میگذارند ، و بشدت زیر فشار روحی هستند .
Atefeh Eghbal
بله مشخص است که عامل سکته مغزی حتی به گفته خود پزشکان مجاهد فشارهای عصبی است. کسانی که در روابط مجاهدین بوده اند میدانند که مجاهد خلق زیر فشار بیرونی هرگز دچار فشار عصبی نمیشود. بلکه در نشست های آن چنانی است که این فشار در حد ماکزیمم نقش بازی میکند.
Efat Eghbal
کمپین ما نبودن اولیه ترین امکانات پزشکی در لیبرتی را بشدت محکوم میکند. و از سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان میخواهد که ساکنان لیبرتی را به فوریت به کشور ثالث منتقل کنند.
Parviz Ahmadi · 40 amis en commun
اشکالی نیست،در ۱۲ ماه گذشته صدها ایرانی ۶۱ ساله بیگناه بر اثر سکته مغزی و قلبی بخاطر استرس از اجاره خونه و هزار بدبختی دیگه از دنیا رفتند.
Ahmad Mohamad · 6 amis en commun
عجب انسان بزرگی دکتر حسین عزیز
آزاده پارسی
درود عاطفه گرامی من امروز عکسی از این عزیزان دیدم که اشک به چشمانم جاری ساخت خانم هااونیفورم های خاکستری با چارقد های قرمز به سر داشتند و آقایون اونیفورم سبز یشمی به تن داشتند و چون کودکان یک پرورشگاه با قیافه های ماتم گرفته در صف ایستاده بودند
Azarmita Susan Immanuel
براستی اینهمه ناراستی و نامردمی شرم آوره ! دریغ و درد...
Faezeh Sojodi axarin azizan dar seni hastand k khatar sektehay maghzi va ghalbi be dalil fesharhaye ravani ziade
Azarmita Susan Immanuel Parviz Ahmadi ببخشید بدلایلی که فرمودید اشکالی نیست !؟ دست مریزاد چگونه شما که قلبتان برای انسانهای رنجدیده می تپید خیلی راحت در برابر مرگ یک انسان اسیر مینویسید " اشکالی نیست " مراقب باشیم مباد ناخواسته همشکل و همسوی دشمن شده باشیم مباد.......
Atefeh Eghbal
براستی چه باید کرد؟ بنا به اطلاعیه خود مجاهدین بیش از 1200 نفر از ساکنان لیبرتی دچار بیماریهای عفونی هستند.. فشارها بحدی زیاد است که بچه ها دچار سکته مغزی میشوند.. ولی اصرار برای رفتن به اشرف بجای تقاضای انتقال سریع آنها ادامه دارد! این وکلای ساکنان لیبرتی چه میکنند که حتی 900 نفری که پناهندگی کشورهای غربی را دارا هستند نمیتوانند منتقل شوند! براستی قسم روباهر را باور کنیم یا دم خروس را!!؟ چرا مجاهدین توضیح نمیدهند جز تقاضای مستمر برای انتقال به اشرف!! چه کاری برای نجات جان ساکنان لیبرتی انجام داده اند!!؟ نشست های چندین و چند ساعته در لیبرتی چز فشارهای مضاعف روی ساکنان آن چه مسئله ای را حل میکند؟ چرا به نجات جان آنها نمی اندیشند؟ روزگار کثیفی است نازنین
Azarmita Susan Immanuel
عاطفه جان شما خود بهتر از هر کسی میدانی چرا سکوت میکنند ! آنها به بهای جان هزاران انسان حاضر نیستند رفتار و حرفهایی که برایشان تف سربالاست را اقرار کنند و بنظر شخصی من خود جنایت است مهم نیست چه کسی با چه نامی کشتار میکند !
Sepehrdad Gorgin
یاد و نامش جاودان باد ، همراه خانواده اش همدردی میکنیم.
Arash Pirouz
احتمالا دیدند یکی یکی نابود کردن این عزیزان خیلی وقت و انژی میبره یک و یروسی انداخته اند که دسته دسته بچه ها را نابود بکنند برای نا کام گذاشتن آرزوی این دشمنان بشریت که با جان این مبارزان برای منافع خودشان بازی میکنند تمامی انرژیمان را برای خروج هرچه زودتر این عزیزان از جهنم اشرف و لیبرتی بکار گیریم
Nikta Irani laanat bar kesani ke, baess negahdary nafarat dar Liberty shodeand va hichgone eghdami jahat biron avordan anha az jahaname iraq nemikonanad.
Omid Rahai · Ami(e) avec Mina Ahadi et 24 autres personnes
بله دوستان؛
نشست زالو واقعی است، نشست حوض واقعی است، نشست دیگ واقعی است، غسل هفتگی واقعی است، کسر معاصی واقعی است، رقص رهایی واقعی است، تجاوز به شرف و حرمت شریف ترین فرزندان میهن واقعی است. نابود کردن بزرگترین نیروی مایه گذار علیه جمهوری اسلامی واقعی ا
ست. 
وقتی ما اعضای سابق مجاهدین اینها را افشا میکردیم، بعضی از شما دوستان همصدا با فرقه مسعود رجوی با ما تهمت میزدید که ما همدست جمهوری اسلامی هستیم و به ازای یک انتقاد کوچک از مجاهدین ۱۰۰ فحش به ما میدادید و از ما اعلام براعت میکردید! ولی آفتاب برای همیشه پشت ابر باقی نمیماند. اکثر جدا شدگان از مجاهدین نه از سر بریدگی از مبارزه علیه رژیم، بلکه به خاطر ایستادگی بر اصول دموکراتیک و میهن پرستانه خود و به عشق آزادی میهن از قید هر نوع استبداد، به رجوی نه گفتند و زندان و شکنجه های جسمی و روحی را به جان خریدند. در واقع بریده واقعی از اصول دموکراتیک و در نتیجه به هدر دهنده این همه رنج و خون مردم ایران خود رجوی است. دریغ از این همه فداکاری جوانان ایران زمین که فریب شعار های رجوی را خوردند. 
در کمپین برای نجات جان عزیزان مان باید بی پروا خود مشکل یعنی رجوی را هدف قرار داد. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. پیام آقای رجوی در ۱۲ فروردین روشن بود. "کسی از عراق نخواهد رفت!" بنابرین با لکنت زبان با رجوی نباید صحبت کرد بلکه مشخصا خود ایشان را باید مسول شناخت!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر