این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۳ دی ۲۳, سه‌شنبه

سلاح یا انتقال ؟




چند روز پیش شورای مقاومت مجاهدین، اطلاعیه ای صادر کرد بنام " جلوگیری از ورود بنزین به لیبرتی، شکنجه بیماران و ناتوانان" ! در این اطلاعیه به کمبودها در کمپ لیبرتی بویژه بنزین اشاره میشود که باعث شده بیماران و بنا به تاکید مجاهدین " ناتوانان" نتوانند از خودرو برای جابجایی در کمپ استفاده کرده و روی جاده های گلی و سنگلاخ پیاده رفت و آمد کنند. از طرفی مدتی است که بر سر در سایت رسمی مجاهدین با تیتر بزرگ، شعار " مجاهدین را در لیبرتی در برابر حمله شبه نظامیان و پاسداران رژیم برای دفاع از خود مسلح کنید" آویخته شده است. در برابر این تناقض آشکار، سئوال این است : بیماران و کسانی که مجاهدین آنها را " ناتوانان " مینامند در لیبرتی نیاز به درمان و رسیدگی های فوری پزشکی در کشوری امن دارند و یا به سلاح؟ چرا در عوض درخواست سلاح برای این ناتوانان درخواست انتقال فوری آنها به کشور ثالث مطرح نمیشود؟ چرا هیچ اعتراضی در کنفرانس های متعدد مجاهدین توسط خانم رجوی و یا نمایندگان مجاهدین نسبت به ماندن این ناتوانان در عراق و مرگ نوبتی آنها صورت نمیگیرد!؟ چگونه است که در تحویل سلاحها به آمریکا آقای مسعود رجوی برای توجیه نفرات مطرح میکند که " صاحب سلاح از سلاح مهمتر است " اما در رابطه با انتقال از لیبرتی به کشور ثالث نمایش کمدی - تراژیک " چراغ خاموش " اجرا شده و اینبار " سلاح از صاحب سلاح مهمتر می شود"!!؟ چگونه است که بجای تقاضای انتقال فوری از زندان لیبرتی - لااقل- برای بیماران و ناتوانان، شعار پوشالی " سلاح" مطرح میشود!؟ ساکنان لیبرتی تک به تک حتی اگر مورد حمله قرار نگیرند، در معرض مرگ تدریجی با بیمارهای مهلک قرار دارند. براستی قرار است در برابر حمله این بیماریها با کدام سلاح از ساکنان لیبرتی حفاظت شود؟ چرا مجاهدین چانه زدن بر سر خودروهای باقیمانده در اشرف را به جان ساکنان لیبرتی ترجیح میدهند؟ آیا نجات یک مشت آهن پاره از نجات جان  انسانها مهمتر است؟ مجاهدین هیچ پاسخی به نگرانی خانواده ها جز با اتهام و فحاشی تا بحال نداده اند.

عاطفه اقبال - 23 دی 93 برابر با 13 ژانویه 2015
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث



CAMPAIGNLIBERTY3.BLOGSPOT.COM
Commentaires
Anahita Tanha
کدام مهمتر است؟

Gérer

3 ans
Efat Eghbal
چانه زدن بر سر خودروهای باقیمانده در اشرف و در خواست مسلح کردن افراد لیبرتی بهانه ایست برای ایستادگی در مقابل خروج این انسانها که زندگی و عمر خود را برای آزادی و دمکراسی در اختیار این جماعت گذاشتند ،

Gérer

3 ans
Atefeh Eghbal
بیماران و کسانی که مجاهدین آنها را " ناتوانان " مینامند در لیبرتی نیاز به درمان و رسیدگی های فوری پزشکی در کشوری امن دارند و یا به سلاح؟ چرا در عوض درخواست سلاح برای این ناتوانان درخواست انتقال فوری آنها به کشور ثالث مطرح نمیشود؟

Gérer

2 ans
Shamsi Mash ُShsmsi Mash 'گیرم که معرکه بگیران اورسورواز سلاح همداشته باشند از کدام مرز برای جنگ میروند؟ جنگ پیشکیتان عزیزان مارا آزاد کنید .خانم رجوی آ قای رجوی خودتان در ساحل عافیت نشسته اید واز دیکران مایه میگدارید.فقط یکبار زرهای صداقت داشته باشید. اینهمه دروغ ریاو تزویر.خانم رجوی خمینی بایید بیایید پیش تان درس بگیرد ..سالها دروغ گفته اید خانم رجور اگر سلاحها را تحویل تان دادنند ،شما برای جنگیدن در صف اول هستید یا مثا همیشه شما و همسرتان اولین نفری هستید که فرار میکنید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Gérer

2 ans
Kobra Rashti
مسعود رجوى با تقاضاى سلاح از آمريكا خواسته براى هميشه أشهد خود و سازمان خود را بخواند.

Gérer

2 ans
Efat Eghbal
بیماران و کسانی که مجاهدین آنها را " ناتوانان " مینامند در لیبرتی نیاز به درمان و رسیدگی های فوری پزشکی در کشوری امن دارند و یا به سلاح؟

Gérer

2 ans
Chahzad Kiya
وقتيكه گاو پرستي يك عقيده است وقتيكه بت پرستي هم عقيده است چه غلط و چه درست بايد به ان احترام گذاشت انهاييكه در فتح مكه بت پرستان را از دم شمشير گذراندند كار صحيحي نكردند 
بما چه ربطي دارد كه عده اي بت پرست عاقل و بالغ كه رهبر هم دارند به فكر دوا و دا
روي انها باشيم ؟؟؟ بتهاي بزرگ تر هم وجود دارند ؟؟ هنوز روشنفكران ما جوجه اند هنوز هم در عصر ماشين و اسباب بازي اند ؟؟ يك زماني دنبال الباني ، از مدل انور خوجه بوديم و الان هم از مدل ديگر دنبال الباني هستيم . طوفان به الباني نرسيد ؟؟؟؟ 
تبيين جهان و تكامل و انتخاب اصلح را كه خوانديد ؟؟ انطباق و اداپتاسيون را كه خوانديد ؟؟؟ تئوري نسبيت انشتين را هم ميدانيد ؟؟؟؟
Gérer

2 ans
Chahzad Kiya
نگاه كنيد خودمان هم احتياج به دارو داريم 
خودمان هم مريض هستيم ؟؟ ، كوري عصاكش كور ديگر نميشود . از ابتدا گفتم به جز چهار تا شعار مرگ بر و درود بر ... بلد نيستيم . نسل نوين جامعه گوشش بدهكار خزعبلات عصر ماشين نيست . اين حرفهاي صد من يك غاز عصر ماشين تمام شد ؟؟؟ 
عيسي به دين خود ، موسي به دين خود

Gérer

2 ans
Babak Mortazavi
Babak Mortazavi
مانده ام که چرا شماها همیشه دنبال دردسر و مشکل درست کردن هستید .چکار به مجاهدین دارین.انها خودشان تصمیم میگیرند نیازی نیست شماها کاسه داغ تر از اش باشید.هر چه هست به خود انها ربط دارد.
Gérer

2 ans
Atefeh Eghbal
آقای مرتضوی من موضع گیری شما را نمیفهمم! یعنی چه چکار به مجاهدین داریم؟ و یا اینکه به خود آنها ربط دارد!؟ شما گفتید مجاهدین! البته در حال حاضر دیگر از قرار مجاهدینی وجود ندارد و آنها خود را جماعت رجوی و یا جنبش خانم رجوی می نامند- ! این جنبش یا جماعت رجوی مگر اطلاعیه هایش بیرونی نیست؟ اگر هست پس دیگران حق دارند در مورد آن موضع گیری کنند و نظر خود را داشته باشند. طوری حرف میزنید که گویا ما به حرفهای درون خانه و خصوصی کسی عکس العمل نشان داده ایم. ضمن اینکه دوست عزیز، در مورد ساکنان لیبرتی البته و صد البته که مسئله به خانواده های آنها ربط دارد و آنها که عزیزانشان در عراق گرفتارند نگران این گونه موضع گیری های غیرمسئولانه نظیر درخواست سلاح برای عده ای بیمار و ناتوان می باشند.کمپین ما نیز در مورد هر گونه تحرکی در مورد ساکنان لیبرتی حق موضع گیری و عکس العمل دارد.

Gérer

2 ansModifié
Babak Mortazavi
Babak Mortazavi
ببین خانم شما مگر سخنگوی اعضای لیبرتی و یا خانواده انها هستین؟؟هر کس قادره که از حق خودش دفاع کند حرفهایتان سراپا متناقض و غیر قابل فهم می باشد.من نه مجاهدم و نه بوده ام اما اینکه شما تو کافی شاپ های فرانسه و یا المان نشسته اید و کاسه داغتر ازاش برای لیبرتی شدین و اعضای ان شدین چندش اور است.شما اگر واقعا دلتان برای ایران و خانواده های انها میسوزد چرا بجای گیر دادن به مجاهدین یخه اخوندها را که ایران را ویران کردند نمی گیرید .لاعقل غیرت هم چیز خوبیست اینهمه سنگ تو سر مجاهدین می زنید لاعقل یک کلوخ هم تو سر اخوندها بزنید که باور کنیم شما واقعا مبارزین کافی شاپ نم باشین.
Gérer

2 ans
Atefeh Eghbal
بله آقا! من سخنگوی کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث هستم و در این کمپین که بیش از ششهزار عضو دارد.تعداد زیادی از خانواده های اعضای ساکن لیبرتی حضور دارند. اگر خانواده ها موافق ماندن در لیبرتی هستند چرا جماعت رجوی تا بحال نتوانسته حتی یک لیست از این خانواده ها و امضاهایشان ارائه بدهند در حالیکه ما تا بحال سه لیست امضا ارائه داده ایم! در مورد کلوخ زدن بر سر آخوندها هم فعلا جماعت رجوی بزرگترین تشکیلات تاریخ ایران که از فداکارترین بچه های این مردم تشکیل شده بود را سرش را در فاضلاب لیبرتی گیر داده اند و هنوز هم دست بردار نیستند. ایران و مردم را متاسفانه هر دو طرف ویران کردند. کار شما چندش آور است که نشسته اید و دارید از دور برای کسانی که در جهنم عراق گیر کرده اند نسخه می پیچید احتمالا شما هم از همان اشرف نشانان بالای گود نشین هستید که تا بحال در هیچ جبهه ای علیه رژیم حتی یک قدم برنداشته اید. حداقل در صفحه فیس بوکی تان بجای گل و بلبل دو تا بحث ضد رژیم بگذارید تا بفهمیم برای رضای خدا به کمپین گیر نمیدهید! شرم هم حدی دارد عاقا! این شکلک "من مجاهد و هوادار مجاهدین نیستم ولی از آنها دفاع میکنم" را هم لطفا کنار بگذارید چون خیلی بیریخت شده!

Gérer

2 ansModifié
Kobra Rashti
💐خانم عاطفه إقبال درود برشما.💐

اما آقاى مرتضوى! گويا در خارجه مثل رهبرتان آنقدر كنگر خوردى و لنگر انداختى، پاك يادت رفته است، آنهايى كه در ليبرتى هستند آشيا نيستند انسانهايى هستند كه احساس دارند و خانواده دارند. نكند فكر كرديد آنهايى كه در ليبرتى هست
ند جهاز مريم قجرعضدانلو هست كه با خود از خانه آقاى ابريشمچى به خانه آقاى مسعود رجوى آورده است. 

شرم و حيا هم خوب چيزى هست، شما حتى خجالت مى كشى اسم مجاهد را بروى خود بگذاريد. بعد ادعاى مبارزه با آخوندها را دارى😂😂؟؟؟ جماعت يا همان فرقه رجوى فقط و فقط دارند به منتقدان و جداشدگان از سازمان گير مى دهند. پس مبارزه با آخوندشان كجا بود. آقاى مرتضوى دو حالت بيشتر ندارد يا خيلى ساده هستيد كه نمى دانيد دنيا چه خبر است و يا فكر كرديد بقيه مردم ساده اند. 

آيا ميشود اين معمعا را حل كنيد و بگويد بعد از فروغ جاويدان چرا اين رهبر هميشه در رو شما نوك پيكان مبارزه را به سمت داخل قرارگاه اشرف سابق كج كرده بود؟؟ آيا فكر نمى كنيد مسعود رجوى ٢٤ پيش منتظر همچين روزهايى بوده. و براى همين هرچند وقت يكبار از أفراد تعهد و امضاع مى گرفت براى پايدارى تشكيلاتش؟؟؟؟ 

تا كى مى خواهيد به اين عوام فريبى هايتان ادامه دهيد؟ ( آيا فكر مى كنيد اين حرفها بجز براى عوام پايگاه اورسورواز براى كسان ديگرى خريدار دارد؟؟)

برو خودت را جمع كن و شرم و حيا كن. اگه كارى از دست بر نمياد اشكالى ندارد. حداقل مزاحم كار حقوق بشرى خانم عاطفه اقبال و يا هر كس ديگرى هم نشو.

Gérer

2 ans
Efat Eghbal
این شکلک "من مجاهد و هوادار مجاهدین نیستم ولی از آنها دفاع میکنم" را هم لطفا کنار بگذارید چون خیلی بیریخت شده!

Gérer

2 ans
Efat Eghbal
این آقای مرتضوی که در اینجا اینقدر با ادب کمنت می گذاشت و تاکید داشت هوادار مجاهدین هم نیست ، این پیغام را برایم فرستاده ، دروغ گوها چقدر کم حافظه اند ! Babak Mortazavi
ببخشین شکلک که شما مثل میمون در میارین که حال هر خواننده ای را بهم می زند شکلک های
تان اینقدر زشت است که بوی تعفن انرا حتی ارباب هایتان را در جماران اذیت می کند خانم بد ریخت و زشت .انتر.پر رو و دلقک اخوند صفت.بسیجی خونخوار شکنجه گر هرزه بی نام و نشان که شخصیتی جز درماندگی و ناتوانی در قبال رویدادهای پیش پا افتاده روزانه ندارین.تف بر شرفتان که هموطن های خودتان را برای گرفتن ویزای رزیم مرگ ستیز اخوندی می فروشین.ننگ و نفرین بر شما باد

Gérer

2 ans
Babak Mortazavi
Babak Mortazavi
کبرا خانم گویا اینکه کستاخیتان از مسائل شخصی هم فراتر است شما ها یک مشت مزدور جیره خوار هستین که دست در کاسه اخمندها و به مراتب جنایتکار و حرفه ای تر عمل می کنید و به براه انداختن شبکه های ترور ایرانیان گریخته از جهنم شماها و اخوند ساخته دست بردار نیستید.اینقدر پست و اوباش هستین که حتی یک انتقاد کوچک را تحمل نمی کنید .تف بر شرف نداشته تان که روی تروریستهای اخوندی را سفید کرده.
Gérer

2 ans
Babak Mortazavi
Babak Mortazavi
خانم اقبال گویا اینکه حافظه تان زیاد خوب نیست.من پرسیدم و باز هم می پرسم که .چه کسی شما را بعنوان نماینده مجاهدین لیبرتی انتخاب کرده؟؟؟ایا مجاهدین لیبرتی این حق را دارند اگاهانه اینده خود را انتخاب کنند؟؟؟شما کی هستین و هویت شخصی و گروهکیت را برای خوانندگان معرفی کنید؟؟؟تا انجائیکه ما میدانیم لیبرتی یک پایگاه نظامی امریکائی در عراق می باشد که توسط امریکائیها تخلیه شده و دولت عراق بازماندگان مجاهدین را در ان تا استقرار انها در خارج از عراق مستقر کرده.سوال این است که مجاهدین قسم خورده ای که با تمام هستیشان با رزیم خمینی می جنگند چگونه شما را بعنوان نماینده خود انتخاب کردند؟؟؟اگر مدرکی دارید که توسط یک دولت یا یک جریان معتبر جهانی انرا برسمیت شناخته در صفحتان بگذارید تا همه خوانندگان محترم در جریان باشند.و اگر هم خود شما هم قبلا مجاهد بودید و سپس بریدید لطفا بنویسید تا برای همه مشخص شود که مخالفین مجاهدین از چه طیفی تشریف دارند.املا ساده ای است اگر دختر حقوقی باشی که به حقوق دیگران و در عدم مداخله در امور شخصی دیگران دخالت نکنید نشان دهنده فهم شما می باشد.هر چند که باور ندارم کسی که زیر قبای اخوندی بخیزد غیرت سیاسی و یا اجتمائی داشته باشد.
Gérer

2 ans
Faezeh Sojodi
يعنى بيرون آمدن اين عزيزان بيمار بعد از اين همه سال از جهنم عراق چقدر باعث نگرانى و نا راحتى يك عده كنار گود نشين ميتونه باشه ؟؟

Gérer

2 ans
Atefe Banki akh gofti Faezeh jan .. birune godiha hamishe migan lngesh kon . baghale khunevadeshon hasten ..safareshono miran ..rahat migardan .to zendeishon aramesh daran khuni ham az damaghshan ham nemirizd ,,beraye gozarandan vaght dar facebook bekhatere inke az roshnfekr ham aghab nmanen beyd harfi bezan .!!!!!!!!!!!!
Gérer

2 ans
Faezeh Sojodi
عاطفه جان من در عجبم از اين ناراجتى و فحاشى اينا ، هر جه كامنت ها بيشتر ميشن قدم به قدم فحاشى بيشتر ميشه ، مو دبانه شًروع ميكنند تا به كجا ختم كنند خداداند .من كه ديگه پشيزى برام اهميت نداره .

Gérer

2 ans
Atefe Banki daghighan
Gérer

2 ans
Kobra Rashti
آقاى مرتضوى گستاخى را از رهبر هميشه فرارى شما ياد گرفتم و اين گستاخى بسيار بر من مبارك است. كامنت من آنچنان جانانه بود كه شما را افسار گسيخته كرد و آن نقاب ادب را از چهره شما كنار زد. 

و از همه مهمتر مسعود رجوى از صداقت رشيدترين و پاكترين انسانهاى اير
ان زمين بى نهايت سوء استفاده كرد. و اين صداقت ما بود كه مسعود رجوى را به اوج رساند. در واقع آن ما بوديم كه رهبرش كرديم و ما هم مسعود رجوى را از رهبرى عزل كرديم و بدتر هم خواهد شد. 

حالا بگو ببينم كه شما نماينده مسعود رجوى و سازمان رجوى كرد. مسعود رجوى يك نماينده بيشتر ندارد و آنهم مريم قجراعضدانلو است و بس. 

اگه اين زوج خوشبخت حرفى براى زدن دارند. بايد خودشان وارد عمل شوند.

اگه كسى كامنتى مى گذارد و انتقادى ميكند، منظورشان فقط اين زوج خوشبخت از صحنه فرارى هست. بنا بر اين آقاى مرتضوى شما خودتان را بكش كنار تا آقاى و خانم رجوى خودشان به كامنتها پاسخ دهند.

Gérer

2 ans
Saam Tehrani
حزب الهی = رجوی الهی = شاه الهی = هتاک و فحاش .

Gérer

2 ans
Atefeh Eghbal
فائزه جان مشخص است چرا بیرون آمدن ساکنان لیبرتی باعث نگرانی آنها می شود. این نگرانی را با زبان اشهد بارها و بارها اعلام کرده اند. کینه ای هم که به کمپین دارند فقط در این رابطه است. شعار خروج از عراق مرز سرخ است و همه باید بمانند و در عراق دفن شوند را کمپین در یک کلام بر باد داد. یعنی دست شارلاتانهای سیاسی را رو کرد. Faezeh Sojodi

Gérer

2 ansModifié
Atefeh Eghbal
عفت جان اینها آن چیزهایی را که جرات ندارند در ملاء عام بنویسند را بصورت پیام خصوصی میدهند این بزدلی شان را می رساند. همین نه بیشتر! Efat Eghbal

Gérer

2 ans
Arash Faryadazadi
اقای مرتضوی شما مگه نماینده مجاهدین هستی اگر نه که هیچ اگر اره مدرک از کشور معتبر بیار؟خیلی مزخرف است این حرف که زدید شما توی دنیا مگه کسی نماینده رسمی کوبانی است که اینقدر ناراحت بودند و فعالیت میکردند؟مگه مجاهدین نماینده مردم ایران هستند اگر نه مدرکش ؟؟؟؟/بنا به صحبت شما مردم ایران را هم باید به حال خودشان گذاشت تصمیم بگیرند برای خودشون و اخوندهایی هم که شما مدعی کلوخ زنی توی سرشون هستی هر غلطی دلشون میخواهند بکنند.حرفهای شما نه تنها متناقض است بلکه اصلا هیچ منطقی حتی الف بایی هم به ان حاکم نیست.مردک تو اگر اطلاع دقیق از لیبرتی و تصمیم شخصی یک عده داری اون رو رو کن.و حتی اگر رو کنی هم باز از تلاش برای نجات جان انسانهایی که ناجوانمردانه اسیر اختاپوس هستند تلاش میکنیم.

Gérer

2 ans
Atefeh Eghbal
آقای مرتضوی حافظه من خیلی هم خوب است. ولی گویا حافظه تاریخی شما و هم بزمهایتان صدمه خورده است. اولا شما را چه کسی انتخاب کرده است که بیایید اینجا از جانب ساکنان لیبرتی حرف بزنید! دوما من هرگز و هیچ کجا نگفته ام که نماینده ساکنان لیبرتی هستم. بلکه نوشته ام سخنگوی کمپین انتقال فوری ساکنان لیبرتی که بسیاری از خانواده های ساکنان در آن عضو هستند می باشم. و از جانب آنها حرف میزنم. در زیر همین مطلب اکثر کسانی که کامنت گذاشته اند خانواده ی ساکنان لیبرتی هستند و با کمپین همکاری میکنند. هویت شخصی من کاملا مشخص است. من اسم و رسم مشخص و آدرس رسمی دارم و مجاهدین بسیار خوب مرا می شناسند. اما به لحاظ سیاسی همانطور که همیشه گفته ام من کاملا مستقل هستم. در جواب سوم شما بله من در یک مقطع زمانی مجاهد بودم. البته نه از مجاهدها و اشرف نشان های دو روزه امروزی..در تمام مقاطع جدی سازمان حضور داشته ام تا انتها...زمانی از سازمان بیرون آمدم و عطایشان را به لقایشان بخشیدم که همه از بیکاری مگس می پراندند و برای سرگرم کردن همه آسمان و ریسمان را به هم می بافتند. خانم برگزیده هم در خارجه تشریف داشتند. بله از سیستم جهل و نادانی و فریب و دودوزه بازی آگاهانه و با انتخاب درست بریدم و استقلال را به سازمانی که به جماعت رجوی تبدیل شده بود ترجیح دادم. بزیر عبای آخوندها هم خود شما و جد و آبادت خزیده است. نامه های رهبرتان را به سران رژیم که بخوانی خوب دستت خواهد آمد. حالا که من به سئوالات شما جواب دادم. شما هم به چند سئوال این نوشته بالا جواب بده. راستی چرا این جماعت اصرار دارند که بیماران و کسانی را که خودشان ناتوانان می خوانند را مسلح کنند و عملا آنها را زیر ضرب ببرند؟ چرا هیچ کاری در جهت خارج کردن این بیماران و ناتوانان انجام نمیدهند؟ چرا در تظاهراتها و کنفرانسها یک کلمه از خروج ساکنان لیبرتی سخن نمیگویند و لابی ها و وکلایشان را در این رابطه بسیج نمیکنند؟

Gérer

2 ansModifié
Arash Faryadazadi
اقای مرتضوی من از جانب کسی که انجا بودم در عراق چند تا سوال منطقی دارم اگر جواب منطقی داری همراه با رسید های پولی مزدوری به من تحویل بده تا من هم دیگه پول بگیرم فکر نکن فقط مجاهدین سند و رسید میگیرند برای روز مبادا.اسناد و اسراری که در قلبها هست خیلی معتر ترند.و اما سوال من.در زمانی که مریم رجوی دستگیر شد حالا بماند که ما نمی دانستیم در فرانسه هست یعنی همه می دانستند غیر از مجاهدین حالا سوال وقتی او دستگیر شد ما ها همه درخواست خود سوزی کردیم در عراق جلوی خبر نگارها.ایا در زمانی که بچه ها در محاضره قرار گرفتند در عراق و گلوله میخوردند خواهر مریم تقاضای خودسوزی داد ؟کی و کجا؟سند؟سنگ به مجاهدین زدن نه روا است و نه کسی قصد زدن دارد هدف نجات انسانهایی است که تا به حال هزاران بار مرگ از کنار چشمشان رد شده و نمرده اند.ایستادند بر خلاف کسانی که فرار کردند.

Gérer

2 ans
Arash Faryadazadi
اقای مرتضوی شما مثل اینکه ه ردو سال یک بار میایید اینترنت در جریان حرفها و بحث ها امضا های انجام شده نیستید الان بعد از دو سال دوباره از گوشه عافیت زندگی شخصیتان وارد دنیایی شدید که انسانها برای انسانهای دیگر ارزش قایل شوند اینجا جنگی نیست اگر جنگی هست بین مجاهدین و ماها نیست تفنگ کشی نیست ما ها خود یا از اعضا ی مجاهدین بوده ایم یا از هواداران مجاهدین که الان هم باز اگر اتفاقی بیافتد برای بچه ها در عراق با زهم سینه چاک هستیم.اصل مطلب از نظر شخصی من به اسارت گرفته شدن و سوع استفاده کردن از باقیماندگان و نجات یا فتگان است.که هنوز در عراق هستند.ایا کسانی که به البانی امدند از امکانات پزشکی بر خوردارند؟مطمعنی ؟ایا اقای ایکس یا ایگیرید که تا الان یک کلمه هم نه بر له و نه بر علیه مجاهیدن زده و نفس حضور بیست و خورده ای ساله اش در عراق حکم سنگ زدن توی سر رژیم است و در زمانی که صدام بود داشت چشمانش را از دست می داد ایا مورد مداوا قرار گرفت که الان شکایت از این باشد؟باور کن جای شکایت از نفر عراقی نیست.ایا در زانی که امریکایی ها کنترل را بر دست داشتند ایا کسانی که مشکل بینایی یا انحراف چشم و مشکلات دیگری که داشتند و بیشترین امکانات و بهترین امکانات بیمارستان امریکایی ها میتوانست در مداوا کردن ادمها کمک کند ایا مداوایی انجام گرفت منظور چشمگیر و زیاد.نه عزیز انرژی که باید گذاشته میشد بیماران را مداوا کنند صرف مسایل مسخره دیگری میشد عکسها و نوشته های زیادی در این مورد هست اگر نخوندی تا بحال مقصر خودت هستی.الان دیگه وقت تکرار این حرفها نیست ضمن تکرار و تاکید شعار مرگ بر هر کسی که ضد بشر است ضد انسانیت و دموکراسی است میخواهد خمینی باشد یا داعش یا هر کسی که میخواهد باشد این فقط تلاشی است تا بچه ها را از عراق خارج کنیم به یک جای امن.مطمعن باشید اگر از فرانسه خواهر مریم دارند مبارزه میکنند بچه های دیگر هم جنسشان گوشت و پوست و استخوان است و انها هم میتوانند مبارزه کنند.کمی منصف باشید همین افراد الان در دلشان فحشها نصیب شما میکنند که شما حرفهای خودخواهانه غیر منطقی می زنید.

Gérer

2 ans
Arash Faryadazadi
مرگ خوب است برای همسایه؟امنیت خوب است فقط برای من؟شرم بر این اندیشه باد که خودم شکمم سیر باشد گور پدر مردم در لیبریتی خودم جایم امن باشد.خودم هر وقت خواستم .خودم تلفن دم دستم باشد بقیه به جهنم خودم از خانواده ام خبر داشته باشم بقیه به جهنم .خودم از اینجا خوشم نیامد جابجا میشم میرم یک جای دیگه بقیه به جهنم خودم هر فقیلمی دلم خواست نگاه میکنم بقیه فقط سیمای ازادی هفته ای یکبار فرار به نوشتن باشه من می نویسم اگر انصاف داری جواب بده.مثلی گفت گشنگی نکشیدی عا شقی یادت بره.اقای مرتضوی نامردی ندیدی انسانیت یادت بره.اسارت ندیدی تا ازادی رو بفهمی اگر اسارت کشیده باشی فکر ازاد کردن یک اسیر هستی حالا اسیر فکر ی باشه یا جسمی باشه یا هر دوتاش باهم باشه.شما شرم کن که خانواده ها از هم پاشیده شده اند بخاطر این برخوردهای نا جوانمردانه رجوی شما سنگ چه کسی را به سینه میزنی یکش هم خودم هستم .زمانی که من در زندان بی گناهانه مجادین بیماری ارتوروز گرفتم چرا من را دکتر نبردند؟انموقع که من در چهار دیواری با درهای قفل شده بودم هنوز به قول شما مزدور نبودم .دندان جلوی من مصنوعی است الان که خود حدیث و صد معما دارد و منتظرم دکتر دندانپزشک از عراق خارج شود و داستانش را بنویسم و جواب میخواهم چرا دندان من مصنوعی است.اگر مراعاتی هست بخاطر همین رژیم خمینی است که سر کار است .زمانی که بره ای باشی و در شهر گرگها در محاصره گرگهای بی انصاف بیافتی که هدفشان پاره کردن تو است دلیلش زیاد مهم نیست به غربت خودت در میان هموطنان و همرزمان و خواهران و برادران خودت می گریی .

Gérer

2 ans
Kobra Rashti
وقتى سمبه پر زور ميشه و مجبور مى شوند تعدادى را از عراق خارج كنند، آنوقت خشم خود را روى منتقدان و جداشدگان از سازمان مى ريزند. 

چند وقت ديگه أعلام مى كنند كه تعدادى ديگر به آلبانى منتقل مى شوند.

Gérer

2 ansModifié
Arash Faryadazadi
سکوت استخوان نیست در گلوی من .سکوت اجباری من برای بیان کردنش مجبورم از ادب خارج شوم و باز مجبورم که رعایت کنم و هیچ نگویم.وقتی سکوت تنها جواب یک ابله است سکوت میکنم ولی اگر بنا بر بی شعوری من جفا دیده شود .... می کنم دیوانگی تا بر سرم غوغا شود سکه بر زر میزنم تا صاحبم پیدا شود.

Gérer

2 ans
Arash Faryadazadi
در این کمپین که من فقط عضوی از ان هستم و نه مدیر ان اگر کسی با سمت و سوی شلیک به مجاهدین به قصد طرفداری از جمهوری اسلامی حرفی بزند هر که میخواهد باشد من افشایش میکنم و برضد این کمپین میشوم.شما نگران نباشید.انسانها را طبق گفته خودتان این ادمها را بگذارید به حال خودشان خودشان میتوانند تصمیم بگیرند و حرف بزنند شما اعصاب خود را خراب نکنید

Gérer

2 ans
Kobra Rashti
هر از گاهى سر بيرون مى آورند و فحاشى مى كنند، همانند محمد اقبال كه به خواهرانش فحاشى مى كند.

اين زوج خوشبخت كه در خارجه گنگر خوردن و لنگر انداختن. به منتقدان خود مى گويند مزدور رژيم ايران. مى گويند كه منتقدان از فضولات اطلاعات رژيم ايران تأمين مى شوند. آگر اين تئورى درست باشد،؟ اين سوال بوجود مياد كه خود جماعت رجوى از فضولات چه كسى تأمين مى شوند؟ كه اينطور زنجير پاره مى كنند.

Gérer

2 ans
Kobra Rashti
با عرض معذرت در كامنت بالا، ولى با هر كسى بايد مثل خودش حرف زد تا بفهمند كه دنيا بى حساب و كتاب نيست. بر اساس رفتار شان با آنها رفتار مى شود.
Gérer

2 ans
Arash Faryadazadi
هر کسی مدعی است که بچه ها باید در لیبرتی بمانند چون مبارزه انجا است خوب تشریف ببرند عراق .گوشه عافیت را ول کنید برید عراق.دیگه اونجا سنگ هم نیست که توی سر رژیم بزنید کلوخ است کلوخ های شخم خورده هزار باره لیبریتی که بچه برای سر کار رفتن هزاران با ران را زیر رو کرده اند..اقا اصلا لیبریتی به نظر من نبارید خالی بشه بیایین انصاف داشته باشید بیایید انسان باشید ااقای مرتضوی و شرکا شما که تازه نفس هستید با رفقا و عافیت نشینها برید یک مدتی توی لیبریتی تا بچه ها بیاند مرخصی یک نفسی تازه کنند و در بلاد کفر بیماریهایشان را درمان کنند قول شرف میدند که دوباره بعد از بیست سال و سی سال دیگه بر میگردند من هم میام که شما اگر زنده مانده بودید دوباره به گوشه عافیت برگردید.از الان اماده باشید بطور خاص اقای مرتصوی سبیل زدن ممنوعه.اینترنت ممنوعه.لباس حتی لباس زیرتون هم همون هست که برای همه مشخص میکنند .رادیو ممنوعه .دست زدن به تلویزیون ممنوع است فقط حق داری از دور نگاه کنی اون هم یک ربع صبحانه کارتن هزاران بار تکراری تام و جری و نیم ساعت نهار اخبار و نمی ساعت شام تکرار اخبار ظهر. فیس بوک ممنوع است .ارتباط با خانواده ممنوع است.دوستی ممنونع است .با کسی حرف زدن تکی ممنوع است.برای مدتها از یک محیط کوچک بیرون رفتن ممنو ع است.فروشگاه به این معنا ممنوع است.فکر کردن به همسر ممنوع .اگر به دلیل طبیعی ارتباط نداشتن به جنس مخالفت هورمونهای جمع شده در بدنت شب یک خواب در رابطه با مسایل جنسی دیدن که ممنوع است هیچ چی باید اخر هفته بری بخونی اون رو توی جمع.ایا حاظری بری بگو یا حسین .نظر دادن در رابطه با خط خطوط سازمان منوع است .تنها تفریح تو یک روز درهفته یک بازی جمعی مصنوعی و یک فیلم سینمایی تکراری که احتمالا اسمش هست اسب کهر.غیر از این هر چی هست ممنوع است .رفتی توش خواستی بیای بیرون راه خروج نداری .اصلا جرعت نداری که بگی میخوام بیام بیرون بگی همین برادر شریف و خواهران عزیت تورا مینشانند و بد ترین فحشهای ناموسی را به تو میدهند .حاظری بگو یا حسین.

Gérer

2 ans
Arash Faryadazadi
حق اس؟اقای مرتضوی توی اگر بخوای بری توش باهر کلک با یک یا حسین میتونی بری ولی خدای حسین هم نمیتونه تورو بیاره بیرون.از سال هفتادو شش تا سال هشتاد شانزده نفر از این سازمان جدا شدند.یعنی جرعت کردند جدا شوند ولی در یک ماه هفتصد نفر جدا شدند که هیچ چی پریدند توی بغل جاجی .اکثر از فرماندهان بودند.امثال جمیل بصام و رجیم خدابنده زیاد بودند حکایت ما ها و خود شما حکایت اون فیل در شهر قصه است همه چیزش را می برند عاجش را می برند میگذارند روی سرش خرطومش را می برند بعد ازش سوال میکنند تو کیستی حالا بیا ثابت کن بابا من همون فیله هستم شما من رو اینطوری کردید اخرش هم که حتی اگر هویت فیل بودن تو را تایید کنند میگویند باشه فیل هستی باشه ولی یک فیل مزدور هستی.این این حرفها قابل تعمیق نیست؟حتی اگر مینویسی مزدور ولی نمی توانی سر خودت کلاه بگذاری روزی حقیقت مثل رنگ گردنت نبض داره خودش را نشون میده.تاروزی که سرت روی تنت هست یک حقیقتی هم زیر گلوت ضربان داره این رو فراموش نکن.امید وارم که این حرفها تونسته باشه کمی حقیقت رو نشونت بده.

Gérer

2 ans
Majid Bidar
واقعا وقتی تاریخ تکرار میشه، تازه اونم بشکل تهوع آورش، جز خنده توام با اشک حسرت و دریغ از گذشته گفتن، چی از دستمون برمیاد؟ زمانی بود که به توده ایها و اکثریتی هایی که در بحث و جدل و مقابله، جرات نداشتند که بگن، مثلا اکثریتی هستند، میخندیدیم.. حالا مدتهاست که این شگرد نخ نما و سوخته و دود شده رو هواداران و یا کادرهای خوش نشین جماعت مذبور، تجربه میکنند و منکر هرگونه رابطه، تماس، تعلق خاطر... و خط و نقطه گیری از خواهری بی بدیل میشوند. تا بتونن بشکل خلق قهرمانی وارد معرکه شده و ادای هادی غفاری رو دربیارن.. تازه اونم هادی غفاری قبل از استحاله رو! ... این طنز تلخ تاریخ و دریغ از حسن سرخوش ها و اکبر خدابخش ها و حمیرا اشراق ها که سر رو بالا گرفته و با افتخار هویت خودشون رو به جلاد گفتند و رفتند ... دریغ از اونها ..

Gérer

2 ans
Atefeh Eghbal
مجید عزیز فقط می توان چون شما گفت : "دریغ از آنها که با افتخار هویت خودشان را به جلاد گفتند و رفتند"...این جماعت را چه به آنها!

Gérer

2 ans
میم باران Arash Faryadazadi حق اس؟اقای مرتضوی توی اگر بخوای بری توش باهر کلک با یک یا حسین میتونی بری ولی خدای حسین هم نمیتونه تورو بیاره بیرون.از سال هفتادو شش تا سال هشتاد شانزده نفر از این سازمان جدا شدند.یعنی جرعت کردند جدا شوند ولی در یک ماه هفتصد نفر جدا شدند که هیچ چی پریدند توی بغل جاجی .اکثر از فرماندهان بودند.امثال جمیل بصام و رجیم خدابنده زیاد بودند حکایت ما ها و خود شما حکایت اون فیل در شهر قصه است همه چیزش را می برند عاجش را می برند میگذارند روی سرش خرطومش را می برند بعد ازش سوال میکنند تو کیستی حالا بیا ثابت کن بابا من همون فیله هستم شما من رو اینطوری کردید اخرش هم که حتی اگر هویت فیل بودن تو را تایید کنند میگویند باشه فیل هستی باشه ولی یک فیل مزدور هستی.این این حرفها قابل تعمیق نیست؟حتی اگر مینویسی مزدور ولی نمی توانی سر خودت کلاه بگذاری روزی حقیقت مثل رنگ گردنت نبض داره خودش را نشون میده.تاروزی که سرت روی تنت هست یک حقیقتی هم زیر گلوت ضربان داره این رو فراموش نکن.امید وارم که این حرفها تونسته باشه کمی حقیقت رو نشونت بده.
Gérer

2 ans
Majid Bidar
خانم عاطفه و آرش عزیز
شما از چه کسی انتظار پاسخ به حتی همین یکی دو تا سوال ساده رو دارید؟ فردی که هویت اش مشخص نیست و عکس مجهولی هم از خودش گذاشته و بعد هم از ترس نجس شدن، منکر هرگونه مراوده ای با ازما بهترانشان هست! سوال از شخص اول این جماعت شده و فق
ط اوست که دیر یا زود باید به پاسخگویی اقدام کنه. هر چه هم میگذره بوی عفونت و کثافات بیشتر درمیاد و گنداب بالا میزنه! 

آرش جان، امثال این بابا فراوانند... زمانی که برو بیایی در کار بود و از اروپا به عراق اعزام میکردند، حضراتی اینچنانی، مفقودالاثر شده و در پی درس و کار و ثروت اندوزی و تکثیر جمعیت اسلام عزیز بودند! الان که همه الاغها و یابوها هم از پل گذشته اند و اونورها هم خبری نیست و دود و دمی هم درنمیاد، همه ولایت نشین شده و "چو اشرف نباشد سر من مباد" نعره میکشن... و با شارلاتانی و دریدگی تمام عیار، کوچه های علی چپ و حسین راست رو طی میکنند! حالا که اینطور شد، باید این رو بهشون بگم: آهای بیشرف های رذل و شارلاتان! اشرف که نیست هیچ، خاکش رو هم به توبره کشیدند هیچ، دارند جنازه های مزار رو هم درمیارن.. اونوقت شما بیشرفها مدعی اشرفی بودن از راه دور هستید... تف به اون شرف نداشته تون..

Gérer

2 ans
Hamid Ain Babak Mortazavi اينقدر احمقانه به خانم های اقبال حمله کردی که يا مزدور رژيم هستی و آمدی کثافت رجوی را هم بزنی
و مزد بگيری و يا واقعاً هوادار رجوی هستی، که نشان ميده کفکير رجوی چطور به ته ديگ خورده که هر چی آدم درست حسابی و با هوش بود رفته و ابله هايی مثل تو ماندن تا از رجوی و خط جنايت کارش در ليبرتی دفاع کنن.

Gérer

2 ans
Faezeh Sojodi
با مسلح كردنشان از ليست تروريست در آمده، نيامده ميخوان باز يك عده بيمار برن مجدد تو ليست كه حتا ديگه البانى هم قبولشان نكنه .

Gérer

2 ans
Kobra Rashti
بله فايزه خانم. تقاضاى سلاح براى به بن بست كشاندن ترانسفر جماعت ليبرتى به آلبانى هست. 

چون آنطور كه مشخص است. سه چهارم آنهايى كه در البانى هستند با سازمان كارى ندارند. و يا با ماهى ٢٥٠ يا ٥٠٠ دلار سكوتشان را خريدن.

Gérer

2 ans
Faezeh Sojodi
كارشان ببين به كجا كشيده.

Gérer

2 ans

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر