این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ مرداد ۱۹, شنبه

انفجارها در بغداد همچنان ادامه دارد



ساعتی پیش انفجار چندین خودروی بمب گذاری شده در بغداد بیش از 50 کشته و دهها زخمی بر جا گذاشت. این انفجارها همزمان با برپایی جشن عید فطر از طرف مسلمانان عراق و عمدتا در مناطق شیعه نشین صورت گرفت. ماه ژوئیه امسال بنا به گزارشها خونین ترین ماه در درگیریهای داخلی عراق بوده است.

در این میان جان ساکنان لیبرتی و اشرف در عراقی که روزانه غرقه در درگیری های فرقه ای، شیعه و سنی می باشد، در خطر جدی قرار دارد. ساکنان اشرف و لیبرتتی محصور شده در کمپ عراقی ها نمیتوانند هیچ نقشی در عراق بازی کنند و فقط هدف حمله های کور هستند. آنها را باید هر چه سریعتر با بکار گیری تمام امکانات موجود از عراق خارج کرد. این یک فوریت حقوق بشری و انسانی است.

عاطفه اقبال - 10 اوت 2013
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

۱ نظر:

  1. moghaser asli, bond mojahedin be rahbary Rajavist keh mikhahad be peyrovi az son-nat Shi-eh va mazloom nemaii, karhaye khood ra pish bebarad. Baraye in bond koshteh shodan har tedadi az in Jan bar kafan mojahed aslan mohem nist. Mojahedin makhsoosan in-ha ra dar Ashraf ya Liberty negahdashteh-and ta na-neh man gharibam dar Aavarand, dar in rasta be in sakenin rahm ham nemikonand.

    پاسخحذف