این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

مجموعه اسامی منتقل شدگان از کمپ لیبرتی به کشور ثالث






- احتمال مستعار بودن برخی از اسامی یا تغییرات جزئی در نامها وجود دارد. اگر دوستان تصحیحاتی در تاریخها یا اسامی دارند میتوانند به ایمیل کمپین ارسال کنند.  

  
-  طبق اطلاعیه کمیساریای عالی پناهندگان تا پایان سال 2015 بیش از 1100 نفر از ساکنان لیبرتی به کشور ثالث منتقل شده اند. اسامی تمام کسانی که تا کنون منتقل شده اند در این لیست نیست. ما فقط اسامی که در رسانه های دیگر آمده را منتشر میکنیم. در غیر اینصورت در صورت امکان به خانواده های منتقل شدگان اطلاع داده ایم.

- تعدادی از ساکنان لیبرتی با گرفتن وکیل از طرف خانواده هایشان موفق به بیرون آمدن از عراق شده اند. اسامی آنها نیز نزد کمپین محفوظ است. اسامی کسانی که با جدا شدن از مجاهدین در عراق به اشکال مختلف به کشورهای دیگر رفته اند نیز در این لیست نیامده.

- با توجه به اینکه انتقال ها ادامه دارد، اسامی انتقالی ها در سال 2016 را در فرصتی دیگر اضافه خواهیم کرد.

-  اسامی زخمی ها و کشته شدگان در حملات موشکی به کمپ اشرف و لیبرتی که توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و دست اندرکارانش در عراق صورت گرفت. بصورت تکمیلی به این جزوه اضافه خواهد شد.

-توضیح مهم :اسامی تائید شده برای انتقال در اختیار سازمان ملل، کمیساریای عالی پناهندگان، آمریکا، آلبانی، عراق و دیگر کشورهایی که آنها را پذیرفته اند، همچنین رژیم جمهوری اسلامی قرار دارد. بعد از انتقال نیز این اسامی در رسانه های مختلفی قبل از کمپین انتشار یافته است. بنابراین انتشار این اسامی از طرف کمپین هیچ مسئله امنیتی برای ساکنان لیبرتی و خانواده هایشان ایجاد نمیکند. این انتشار جهت اطلاع خانواده های ساکنان لیبرتی صورت میگیرد.

- به امید انتقال هر چه سریعتر تمامی ساکنان لیبرتی در امنیت و سلامت کامل از قتلگاه عراق به کشور ثالث و با آرزوی اینکه با این انتقال دست سردمداران قاتل رژیم جمهوری اسلامی از جان ساکنان لیبرتی کوتاه گردد.

ما بار دیگر می گوییم : تنها راه نجات ساکنان لیبرتی انتقال فوری تمامی آنها به کشور ثالث و امن است. اجازه نداده و نخواهیم داد ساکنان لیبرتی تبدیل به مهره هایی برای معامله طرفین شوند. توطئه و معامله بر سر جان ساکنان لیبرتی از هر طرفی که باشد موقوف!

 عاطفه اقبال - 22 فوریه 2016
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث 

http://campaignliberty2013.blogspot.fr/

 campaign.liberty@yahoo.com ایمیل کمپین 
                                      

۱۱ نظر:

  1. خانم اقبال گرامی خسته نباشید بنظر من نقطه درخشان کار شما شادمانی خانواده ها و دوستان کسانی است که از ۀن قلعه مخوف بدنیای دیگری منتقل شدهاند با این امید که روزی همگان به آنگونه که مایلند درب های آزادی برویشان گشاده شود.

    پاسخحذف
  2. از طرف همه خانواده از شما تشکر می کنم خانم اقبال

    پاسخحذف
  3. خسته نباشید خانم اقبال کاری کردید کارستان امیدوارم که بزودی همه ساکنان بیایند و شما اسامی همه را اینجا بگذارید. شما باعث خوشحالی خانواده های نگران هستید. خدا قوت

    پاسخحذف
  4. خدا قوت خانم اقبال گرامی. از اینکه همت کردید و این کمپین را در مقابل شعار ماندگاری در عراق سرپا نگه داشتید. دعای خیر مادران و پدران پشتتان باد. خواهر یکی از نفرات لیبرتی

    پاسخحذف
  5. سلام خانم اقبال
    دست شما درد نكند واقعيت اين است من به عنوان كسي كه ساليان سال در اشرف وليبرتي بودم از كار شما تقدير مي كنم زيرا آن ساليان دورتر آن موقعها كه مجاهدين مي گفتند هركس از سازمان مي خواهد خارج شود بايد برود ايران و رژيم مالي شود . همه ما بدليل اينكه با رژيم ضد بشري مرز داشتيم اميدي به خروج از سازمان نداشتيم و براي خودمان بريده بوديم خروارها فشار وسختي را تحمل كنيم اما براي ما اثبات شد هرگز فشار وسختي پايدار نخواهند ماند و واقعيت، قوي تر از آن تئوريهايي است كه مجاهدين بافته بودند و به خورد ما مي دادند و واقعيت قوي ودرخشان نياز انسان به آزادي است بله اينگونه شد كه خيلي ها امكان خروج شرافتمندانه از سازمان مجاهدين بدون آغشته شدن به رژيم ضد بشري را پيدا كردند .باتشكر ازشما كه به كمك خانوادهايي شتافتيد كه ساليان در فراق عزيزان خودهستند و همواره حسرت يك تماس بافرزاندانشان را دارند .من نيز به نوبه فارغ از هر هياهوي سياسي كارشما را يك اقدام حقوق بشري مي دونم و ازشما به جد سپاسگذارم زيرا خانواده هايي كه با رژيم مرز دارند واز طرفي مي بينند مجاهدين كماكان خط فاصله گرفتن از خانواده را براي اعضاء خود تجويز مي كنند اين منبع براي خانواده ها با ارزش است .

    پاسخحذف
  6. درود بر شرف شما كه اينچنين براي آزادي ارزش قائل هستيد وبعد از ساليان بودن در اشرف وليبرتي اين ميزان قوي ومحكم هستيد وموضع گيري به حقي كرديد من اين فداكاري ساليان امثال شما راارج مي نهم و ازصميم قلب برايتان آرزوي موفقيت دارم .تاريخ حتما از شمايان به عنوان ستاره هاي تابناكي در ظلمت شب ياد خواهد كرد ووقتي به شمايان فكر مي كنم به خودم مي بالم كه يك ايراني هستم .من يك پزشك ايراني هستم كه متاسفانه به خاطر شرايط ميهنمان درخارج كشور هستم .ولي وقتي شمايان را مي بينم يا مي شنوم قلبم به درد مي آيد . واز طرفي به شما افتخار مي كنم .اميدوارم مجاهدين هم به خودشان بيايند و مابقي نفرات را اينقدرتوي فشار وقطع ارتباط با خانواده هايشان نگه ندارد و به خودشان بيايند كه چي دارند مي كنند ويكبار خودشان را نقد واز نو شروع كنند به اميد آن روز يادشان بيايد قرار بود ميهن ما به رهير ي آنها آزاد شود چي شد وچي كردند افسوس دريغا وافسوس

    پاسخحذف
  7. سلام خانم اقبال
    سكوت عجيبي است وخبري از بچه هايمان درليبرتي نمي رسد وكسي هم به آلباني طي اين مدت منتقل شده است قلب ما مي لرزد و نفسها درسينه حبس است من از فرزند دلبندم بي خبرم وديگه كور شدم بس كه گريه كردم صبحها اولين كارم چك خبرهاي اينترنت است ومي ترسم اتفاقي بيفتد ترس وترس ونگراني دست از سر ما بر نمي دارد اين بي خبري دردناك ازار دهنده است.

    پاسخحذف
  8. سلام خانم اقبال خسته نباشيد
    مدتي است از انتقال بچه هاي ليبرتي خبري نيست خيلي نگران هستم ؟

    پاسخحذف
  9. سپاس از شما خانم اقبال
    امیدوارم همواره و در همه حال بر مدار موفقیت و بهروزی باشید

    پاسخحذف
  10. ممنون از شما خانم اقبال. خدا پشت و پناهتان . یک پدر

    پاسخحذف