این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ مرداد ۷, دوشنبه

امروز انفجارهای متعدد عراق را بار دیگر لرزاند!




بنا به گزارش خبرگزاری رویتر، امروز انفجارهای متعدد در محلات شیعه نشین در شهرهای مختلف عراق از جمله بغداد نزدیک به شصت کشته بجا گذاشت. این 17 انفجار بصورت همآهنگ به اجرا در آمد و عراق را بار دیگر به لرزه در آورد. 
پلیس عراق به خبرنگاران گفت که راننده یک مینی بوس بعد از سوار کردن گروهی از کارگران خود از مینی بوس که در آن مواد منفجره جاسازی شده بود پیاده شد و آنرا منفجر کرد. به گفته مقامات عراقی این انفجارها می تواند به فرار بیش از پانصد تن از اعضای گروه القاعده از زندان ابوغریب که هفته پیش صورت گرفت ربط داشته باشد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که القاعده با انتشار اطلاعیه ای این حملات را به عهده گرفته است. در این اطلاعیه آمده : " این حمله پایه های طرح صفوی شدن عراق را لرزاند" بنا به تفسیر آسوشیتدپرس این جمله اشاره به نفوذ روزافزون ایران در عراق دارد. بنا به گزارش گروه ناظر بر خشونت ها در عراق از آغاز سال میلادی تا کنون حدود چهار هزار نفر در عراق کشته شده اند که 810 نفر آن در ماه ژوئیه بوده است. بنا به این گزارش درگیریهای فرقه ای در عراق هر روز بیش از روز پیش بالا میگیرد. 

با چنین وضعیتی "کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث" توجه همگان را بار دیگر به وضعیت خطرناک عراق و تهدیدات جدی بر علیه جان ساکنان لیبرتی و اشرف جلب میکند. و بار دیگر از مجاهدین می خواهد که تمام امکانات مالی، تبلیغی .. همچنین وکلا، پارلمانترها و روابط سیاسی خود را در جهت انتقال فوری ساکنان لیبرتی و اشرف به کشور ثالث بسیج کنند. 

عاطفه اقبال - 29 ژوئیه 2013
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر