این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

مسئله اشرف روی میز بروکسل


بنا به یک خبر، دوشنیه، فردا صبح وزرای خارجه کشورهای اروپائی در بروکسل گرد هم خواهند آمد و مسئله کمپ اشرف نیز در دستور کار جلسه قرار دارد. باید دید نتیجه این بحث و بررسی با توجه به پیشنهاد استیونسن در رابطه با حفاظت ساکنان آنها و انتقال آنها زیر نظر سازمان ملل به کجا خواهد انجامید؟ البته من منبع اصلی این خبر را هنوز پیدا نکرده ام اگر دوستان دارند لطفا برای من بگذارند.


عاطفه اقبال - 22 می 2011.


کامنت ها در فیسبوک


Commentaires
Mohsen Poyanmehr
خبرکاملا درسته
22 mai 2011, 22:23
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Mohsen Poyanmehr
خانم اقبال همه کارها که نباید اینور و اونور جار زذه بشه مهم اینه که هر کسی که خبر داره و از عهدش هر چقدر که بر میاد کمکشون کنه
22 mai 2011, 22:32
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Atefeh Eghbal
دوست عزیز خبر اگر منبع نداشته باشد نمیتوان آنرا درست قلمداد کرد. من چند روز است که آنرا در فیس بوک یکی از دوستان دیده ام. برای اینکه خبر درست و با منبع موثق نقل کنم به همه سایت ها سر زده ام ولی هیچ جایی خبری از این خبر نیست؟ چنین خبر مهمی برای اینکه همه خبردار شوند که در مورد اشرف قرار است تصمیم گیری هایی شود بسیار مهم است و از نظر کار خبرگزاری اهمیت ویژه ای دارد. نمیشود خبرها را گزینه ای به مردم داد.
22 mai 2011, 22:37
J’aimeAfficher plus de réactions
Mohsen Poyanmehr
حق باشماست ولی حالا فرض کنید همه بفهمند و اما کاری نکنند ویا مزاحم ها موذی گری کنند به نظر من کسانی که کاری انجام می دهند و در صجنه عمل هستند ویا حتی خبر گزاری های در صجنه عمل هم خبر دارند حالا بقیه که تو صحنه نیستند و نظاره گر هستند فردا بعد از اتمام جلسه می تونند خبر ها رو پی گیری کنند
22 mai 2011, 22:55
J’aimeAfficher plus de réactions
2
Mohsen Poyanmehr
خانوم اقبال من عرض کردم که اون خبر گزاری هایی که معمولا خبر ها رو پخش می کنند و من و شما هم می خونیم و اون رو پخش می کنیم معمولا در صحنه هستند و از ماجرا خبر دارند،منم مثل شما دوست دارم که خبر های خوبی فردا بشنوم
22 mai 2011, 23:23
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Mohsen Poyanmehr
اگر به مسایل حقوقق بشر اعتقاد داشته باشید !!!،در ضمن فردا برای ایران کسی تصمیم نمی گیره فردا بحث راجع به حقوق بشر هست که چندین و چند ماه هست در اشرف نقض شده نه تعیین و نکلیف کردن برای ایران ،
22 mai 2011, 23:35
J’aimeAfficher plus de réactions
Parviz Atefi
درود بر خارجیان باشرف که محنت دیگران را درک میکنند و برای احقاق حقوق مسلم شان . به عنوان انسان . تلاش مینمایند. هرچند. اصل. ما هستیم./ چون / کس نخارد پشت من . جز ناخن انگشت من ./ ...
23 mai 2011, 00:52
J’aimeAfficher plus de réactions
Majid Bidar
متشکر از خبررسانی تان خانم عاطفۀ عزیز
درمورد خارجیان باشرف!! تاریخ قضاوت خواهد کرد. اینهائی که الان دیده میشوند، همانهائی هستند که دنبال برپا کردن دیگهای قیمه پلوشان در حیاط سفارتخانه های دوّل فخیمه اشان هستند! ... و البته در حیاط خلوت! بدلیل ترس از این نسل جدید که ظاهراً باج به هیچ سناتور و لرد و وکیل و دلال نفتی و غیر نفتی نمیدهند، دیگها به پشت صحنه منتقل شده است
23 mai 2011, 09:31
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Atefeh Eghbal
بچه ها با این ساندیس خور چیکار کنیم؟ من تا بحال حذفش نکردم که گناه داره بذار خودشو خالی کنه. ولی همه جا از خامنه ای و خمینی دجال میاد دفاع میکنه. دمشو بگیرم بندازم بیرون یا بذارم حرف بزنه تا کمی بخندیم؟
24 mai 2011, 22:50
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Mohsen Poyanmehr
خانوم اقبال به نظر من با یه تیپا راهی بیت رهبریش کنید با اینجور آدمها حرف نمی شه زد بایدمشت را با مشت پاسخ داد
24 mai 2011, 23:14
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefeh Eghbal
شعاری را که در صفحه اش نوشته اینه : خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است!! دیگه چه انتظاری از چنین آدمی می شه داشت!!؟
24 mai 2011, 23:45
J’aimeAfficher plus de réactions
Majid Bidar
خیلی جالبه که آدم با اخلاقیاتِ (اگه داشته باشند!) اینگونه اوباش ساندیسی آشنا بشه، هر چند این آشنائی که برای امثال من از سی سال پیش شروغ شده، سابقۀ طولانی داره و به دوران آقایان صفویه برمیگرده. اونم اینکه آخوندهای جنایتکار، کثیف و هرزه با تمام جانثاران و پاچه خورانشون، سرو ته یه گ... هستند. به دو صفحه مورد علاقۀ این گوسفند(با معذرت از گوسفند!) نگاه کنید، متوجه منظورم میشید

Zahra Rahnavard زهرا رهنورد, Sexy Girls
25 mai 2011, 17:50
J’aimeAfficher plus de réactions





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر