این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ آذر ۲۰, چهارشنبه

از وضعیت اعتصابیون لیبرتی چه خبر؟


 در صدمین روز اعتصاب غذا از وضعیت ساکنان لیبرتی خبری در دست نیست. طی هفته های گذشته عکس ها و فیلم های دلخراشی از نفرات اعتصابی منتشر می شد ولی چند روزی است که چندان خبری از آنها در دست نیست. آیا باید منتظر خبر مرگ تک به تک آنها باشیم و یا همچنان بازی با جان آنها با انتقال به کلینیک و زیر سرم بردن و بعد منتقل کردن آنها به سالن و در صندلی های مرگ جلوی دوربین نشستن ادامه پیدا خواهد کرد. مرگ تدریجی اعتصابیون و رنج و نگرانی خانواده هایشان در سراسر جهان کی پایان خواهد یافت؟ سری اولی که در لیبرتی دست به اعتصاب غذا زده اند وضعیت جسمی خوبی ندارند و حتی در صورت پایان یافتن اعتصاب غذا تا آخر عمر باید صدمات ناشی از این مرحله را تحمل کنند.
کمپین ما بشدت نگران جان اعتصابیون در لیبرتی می باشد. ما بار دیگر درخواست انسانی خود برای پایان دادن به اعتصاب غذا را تکرار میکنیم. درخواست بازگرداندن هفت گروگان درخواستی انسانی و مشروع است که نه با کشته شدن انسانهای دیگر بلکه باید از راههای قانونی دنبال شود.

عاطفه اقبال - 10 دسامبر 2013
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202720145389996&set=a.1179427131075.27307.1390052760&type=1&theater

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر