این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

درگذشت یکی از منتقل شدگان به کشور آلبانی

با کمال تاسف مطلع شدیم که یکی از ساکنان کمپ لیبرتی که به کشور آلبانی منتقل شده بود. در اولین ساعات صبح امروز در یکی از بیمارستانهای آلبانی به علت بیماری درگذشت. محمد رضا معاضدی سالها بود که دچار نارسایی کلیه بود و از دو سال پیش با پیوند کلیه یکی از ساکنان کمپ اشرف قادر به ادامه زندگی شده بود. محمد رضا معاضدی دارای دکترای مکانیک از دانشگاهی در نیویورک بود.
...بیماری محمد رضا معاضدی به علت تاخیر در انتقال به کشور ثالث و نبودن امکانات پزشکی و رسیدگی کافی در عراق غیر قابل علاج شده بود.
کمپین ما با تسلیت به خانواده و دوستان آقای محمد رضا معاضدی بار دیگر توجه سازمان ملل و دیگر ارگانهای بین المللی را به وضعیت ویژه بیماران در کمپ لیبرتی جلب میکند و میخواهد که این بیماران هر چه سریعتر در اولویت انتقال قرار گرفته و به کشورهای دیگر منتقل شوند تا تحت معالجه سریع قرار بگیرند.

عاطفه اقبال - 14 سپتامبر 2013
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

لینک خبر در فیس بوک 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر