این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

انتقال دومین گروه از ساکنان لیبرتی به آلبانی




سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اطلاعیه ای به تاریخ دوشنبه 3 ژوئن از انتقال سی تن دیگر از ساکنان لیبرتی به آلبانی خبر داد. بنا بر این اطلاعیه این سی تن در تاریخ 31 ماه می کمپ لیبرتی را به مقصد آلبانی ترک کرده اند. آلبانی قرار است 210 تن از ساکنان لیبرتی را بپذیرد. این دومین گروهی است که عراق را ترک میکند. وزارت خارجه آمریکا در این اطلاعیه از دولت آلبانی تشکر کرد. سخنگوی وزارت خارجه همچنین از مجاهدین خواست که در رابطه با انتقال سریع اعضایشان از لیبرتی همکاری  کرده و مشارکت کامل ساکنان را در مصاحبه ها و جلسات مشاوره کمیساریای پناهندگان تسهیل کنند. او افزود : " نقل مکان افراد اردوگاه حریه به محلی دیگر برای سکونت دائمی، برای تأمین امنیت آنها اهمیتی اساسی دارد، به‌ویژه پس از حمله تروریستی نهم فوریه که جان هشت تن را گرفت."
این خبر هنوز در سایتهای مجاهدین منعکس نشده است. امیدوارم که کمیسیون ضد تروریسم! شورا اطلاعیه ای برای مرتبط دانستن سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی برای انعکاس این خبر، منتشر نکند!

عاطفه اقبال - 4 ژوئن  2013


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر