این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

فیگارو : جسد دو عضو مجاهدین که در کنار ارتش آزاد سوریه می جنگیدند در شرق سوریه پیدا شد.



مجله فرانسوی فیگارو در تاریخ 288 می مقاله ای منتشر کرد تحت عنوان : " مجاهدین خلق در سوریه می جنگند - در این خبر آمده است که حدود یکماه پیش جسد دو عضو مجاهدین در منطقه الدلب شرق سوریه پیدا شده است. طبق این گزارش این دو مجاهد در کنار شورشیان ضد بشار اسد می جنگیدند. فیگارو در مورد چگونگی شرکت مجاهدین در جنگ علیه بشار اسد می نویسد : " مجاهدین خلق یک پایگاه در عراق دارند. و مرکز آن ها در حومه پاریس میباشد. سرویس های اطلاعاتی عرب و غرب از آنها ضد منافع ایران و هم پیمانان ایران مثل رژیم بشار اسد استفاده میکنند. 

سئوال این است : با توجه به اینکه چنین مطالبی چندین بار است که در رسانه های غربی و عربی منتشر میشود. این مقاله تا چه حد واقعیت دارد؟ بر مجاهدین است که به آن پاسخ بدهند و اگر درست نیست طبق سنت خود بر علیه روزنامه فیگارو شکایت کنند. اما اگر این شرکت در کنار نیروهای ارتش آزاد سوریه واقعی است. باید مواضع و دلایل خود را به روشنی در برابر مردم توضیح دهند. در عصر ارتباطات دیگر نمیتوان و نباید به مانند پنجاه سال پیش عمل کرد. اگر جنگیدن در کنار نیروهای ضد بشار اسد مشروع است و در رابطه با سرنگونی رژیم ایران راهگشا است. این مشروعیت در توضیح دادن به مردم، تشریح استراتژی مبارزه و موافقت عمومی با آن بدست می آید. 

عاطفه اقبال - 4 ژوئن 2013

اصل خبر در روزنامه فرانسوی فیگارو


 Figaro - Des Moudjahidines du peuple anti-iraniens combattent en Syrie - 28 mai 2013

Deux membres du mouvement d’opposition iranien des Moudjahidines du peuple ont été retrouvés morts il y a un mois dans la région d’Idleb, dans l’ouest de la Syrie. Ils combattaient au côté des rebelles anti-Bachar el-Assad. Retirés du classement des organisations terroristes de l’Union européenne et de celle des ÉtatsUnis, les Moudjahidines du peuple ont une base en Irak, et leur siège dans la banlieue parisienne. Des services de renseignements arabes et occidentaux les utiliseraient contre les intérêts iraniens, ou les alliés de Téhéran, comme le régime de Bachar el-Assad


کامنت ها در فیسبوک

5 commentaires
Commentaires
Arash Pirouz
اگر واقعيت داشته باشد اينهم نوعي ديگر از به كشته دادن بچه هاي مستقر در اشرف وليبرتى ميباشد
Vahid Rostami · Ami(e) avec Hadi Rah et 1 autre personne
yki nist be in khanom be ghe to ra sanane . sar pyazi tahe pyazi .bala byar bebinim to chekare in mamlkati .ke az mojahdin mikhai hsab resi koni.
Davar Adab
وحید رستمی : برو بزار باد بیاد ، بوی گند فالانژ بسیجیت حال همه رو به هم زد .بچه ملا
Arash Faryadazadi
وحید جون فکر میکنی یا فکر میکردند که حساب رسی فقط برای قرار گاه اشرف است که هر شب دهن ملت رو سرویس میکردند؟هر کسی حق داره حساب رسی کنه این خانم هم بطور خاص حق داره.تورو سنه نه گفتنی باشه باید به تو گفت تو رو سنه نه.خود سازمان مجاهدین این رو نگفته توی این کنت تو رو سنه نه که حساب مشخص کنی؟
Mehri Farshad
جون جوانهای مردم ارزش دارد. با " تو رو سنه نه " گفتنها، فقط از جون دیگران مایه گذشته میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر