این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۵ شهریور ۱۹, جمعه

انتقال ساکنان لیبرتی به پایان رسید

طبق گفته ی شاهین قبادی سخنگوی مجاهدین، امروز جمعه 9 سپتامبر انتقال ساکنان لیبرتی به پایان رسید و  تمامی ساکنان  به آلبانی منتقل شده اند. کمیساریای عالی پناهندگان هنوز خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است. مجاهدین نیز خبر را فقط به انگلیسی اعلام کرده و در سایت های فارسی خود نگفته اند! خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. مبارک باشد.

۶۱ نظر:

  1. با شاد باشى بزرگ به همه دل بن ان اين ازادگان و به اميد روزى كه تمام جلادان حاكم بر ميهنمان نيز سرنگون شوند.د

    پاسخحذف
  2. با تبریک به تمامی دوستان آزادی و خانواده‌های این عزیزان . به امید آزادی میهن عزیز مان. خبر بسیار خوشحال کننده ای بود ممنون از زحمات بیدریغ شما عزیزان

    پاسخحذف
  3. خوب البته جای خوشحالی دارد و امیدوارم این افراد بعد از سه دهه بتوانند ادامه زندگی و مبارزه خودشان را مختارانه انتخاب کنند و صد البته کوشش در راه ازاد کردن ایران زمین از دست حکام مرتجع و مستبد کنونی بهترین راه برد میپاشد و همچنان جای این سوال باقیست که شعار اشرف - اشرف حفظ شرف چطور و چرا به البانی و...ختم شد! ان هم بعد از ان همه حملات وحشتناک عوامل رژیم اخوندی و کشتار و به اسارت رفتن تعدادی از مجاهدین !!
    ننگ ونفرین بر آخونها و عوامل جنایت کارشان و اه و فغان از سیاستهای حماقت بار مسولین مجاهدین

    پاسخحذف
  4. چشم همگی روشن. دست مریزاد به شما و کمپین شما. خدا پشت و پناهتان باشد که پشت و پناه خانواده ها بودید و هستید.

    پاسخحذف
  5. خانم اقبال از زحمات شما بسیار سپاسگذاریم و از و شما و کمپ خواهشمندیم فعالیت و اطلاع رسانی از آلبانی نیز ادامه دهید تا زمانی که این افراد با هر عقیده ای خارج از محدودیت های مکانی و ارتباطی قرار گیرند چرا که ما خانواده ها هنوز چشم انتظار و عزیزانمان هنوز در بند !

    پاسخحذف
  6. در صورت امکان خوشحال می شوم لیست منتقل شده ها با تفکیک کشور مقصد را داشته باشم.
    با سپاس از شما

    پاسخحذف
  7. خانم اقبال دست شما درد نکند با کمپین تان خط سرخ خروج از عراق را شکستید. دستهایتان را می بوسم. کارتان بسیار پرارزش بودید.

    پاسخحذف
  8. دست مریزاد. کمپینی که بر پا کردید به اهداف انسانی اش رسید. میدانم که شما بیش از این چیزی نمی خواستید. آنها که به شما دیروز تهمت زدند و امروز برای همان اهداف شما جشن پیروزی براه انداخته اند آیا شرمنده اند؟ بخصوص آنها که بی شرمانه برادر شما را بر علیه شما به میدان آوردند! امید دارم که کمی انسانیت در آنها باقی مانده باشد که از شما عذرخواهی کنند! سعید- یک هوادار سابق مجاهدین سابق

    پاسخحذف
  9. with more and splice thanks of Dear Atefeh Eghbal also comping how are in this case Helping
    abdolah Moghani

    پاسخحذف
  10. تبریک من و خانواده رو هم بپذیرید. زحمات شما عاقبت گل داد. خدا همیشه پشت و پناهتان باشد.

    پاسخحذف
  11. خانم اقبال،

    من و خانواده‌ام بی‌ نهایت سپاسگزاریم از تلاش شما و کمپین برای انتقال عزیزانمان به جای امن و این مهم با تلاش شما انسانهای دلسوز و فداکار عملی‌ شد .امیدواریم که همواره در راهتان پیروز باشید.ضمنا درخواست داریم که لیست اسامی این عزیزان را هر چه زودتر منتشر کنید و یا اینکه اگر از جایی میشود به لیست این عزیزان دسترسی‌ پیدا کرد رهنمأئی نمایید.

    با سپاس دوباره و آرزوی بهترین‌ها برای شما.

    پاسخحذف
  12. قصه اش درازه .. خیلی بودیم کریم آقامونم بود تازه ما تو نخش نبودیم آره نه گاز دنده دم هتل تیرانای آلبانی اومدیم پایین یکی چپ یکی راست یکی بالا یکی پایین پرواز اول بسلامتی خار مریم نشست لول لول شدیم پرواز دوم بسلامتی خارا نشست پاتیل پاتیل شدیم پرواز سوم که نشست گفتیم به سلامتی آق میتی... حالا ما به همه گفتیم زدیم شومام بگین زده آره خوبیت نداره

    رو که نیست! تا دیروز هر کی می گفت بیارین بیرون بچه های مردم را او یارو رجوی می گفت اطلاعاتیه حالا تیتر زدن بزرگترین پیروزی ! ای ول بابا ای ول

    حسن
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  13. ناشناس جواد گفت...

    پایان داستانسرایی مسخره " لیبرتی پلی بسوی تهران" . آیا مجاهدین اینقدر صداقت دارند که به جمعبندی استراتژی خود بنشینند.
    جواد
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  14. Reza Vazirian
    من در عجبم از پرروئی اینها ؛ اگر پایان انتقال مجاهدین از عراق به اروپا پیروزی است هم برای رهبران آمریکا وهم برای رهبران مجاهدین و جشن سرورو پایکوبی دارد چرا اینقدر فحاشی و بدو بیراه به کمپینگ و خانواده هائی که از اول خواهان همین انتقال بودند از طرف مجاهدین و بقیه این پیروزمندان نثار شد و همه را اطلاعاتی و رژیمی و خائن خواندند . واکنون چشن وپایکوبی می کنند . چرا وچه کسی این پیروزی را به عقب انداخت و باعث کشته و زخمی شدن چند صد مجاهد پاکباز شد . که حتماً برای این سنگ اندازی و به تاخیر کشاندن این برد تاریخی با هر منطق وقانونی مستحق محاکمه و مجازات است . درود برتمام آنان که در این کمپینگ شرکت کرده و این پیروزی را محقق کردند.
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف

  15. خسته نباشيد و دست مريزاد، اميدوارم که مجاهدين در فضاي خارج از کشور و دور از تهديدهاي امنيتي بتوانند با برگزاري کنفرانسهاي فراسازماني، به بازبيني نقادانهً افکار و سياست هاي گذشتهً خود بپردازند تا "رود خون شهدا" ضامن شکست بيش از پيش آنها نباشد!
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف

  16. خسته نباشید و شادباش به شما زحمتکشان کمپین وبقیه دوستان اما کلامی تلخ ... امروز پایان جنگ ازادیبخش نوین درجوارخاک میهن بود و اتش برافروختن برکوهستانها که اکنون معلوم گشت که اتش زدن برعمرو ایمان ما بود ...
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف

  17. رادیو کوردانه با تماس با یکی از افرادی که در سالها گذشته خواستار خارج شدن مجاهدین به کشور امن بودند نظر وی را در این رابطه جویا شد.وی خارج شدن اخرین نفرات مجاهدین از عراق را به همه تلاش گران حقوق بشر که در این رابطه تلاش کردن بخصوص به خانم عاطفه اقبال و کمپین خارج شدن مجاهدین از عراق که بیشترین تلاش در این رابطه نمود تبریک گفتند. وی تاکید کرد هنوز تعدادی از نیروهای جدا شدگان از مجاهدین که قبلا در کمپ امریکائی یا خروجی اشرف بوده اند در کردستان عراق هستند که جان آنها در خطر است و باید جامعه جهانی برای خارج شدن آنها هم به کشور امن اقدام نماید.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف

  18. پايانى بر نگرانى و ترس كشتار بر تمام خانواده ها و عزيزانى كه اين همه زحمت كشيدن و به فكر همرزمان سابق شان گرفتار در جهنم عراق بودن مبارك باد! بويژه كادر و دست اندركاران كمپين و خانم اقبال
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  19. دست شما هم درد نکند که حقیقتاً زحمات زیادی کشیدید و تلاشهایتان شما قابل تقدیر است.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  20. عاطفه جان تبريك ميگويم ، خسته نباشي از طرف خودم و مطمينم تمامي خانواده هاي اين عزيزان چه موافق و مخالف رجوي ها ، همگي خواستار جابجايي عزيزانشان بودند ، من شخصا خيلي ها را مي شناسم كه بعنوان هودارا و عضو سابق رجوي ها حتي شهامت ندارند احوال عزيزانشان را بپرسند ، البته كه اين يك داستان بلند است ، بهرحال شما شهامتش را داشتي با اين همه افترا و دروغي كه معمولا رجوي ها به افراد منطقي با درخواست هاي منطقي ميزنند، ايستادگي كني و با يك مرزبندي عالي جواب دندان شكني به آنها بدهي ، اگر چه قدم بعدي حق ملاقات خانواده ها با عزيزانشان خواهد بود ، حق درمان ، حق انتخاب ، وليكن امروز ، روز جشن پيروزي حق جويان بر رجوي ها است ، تبريك ، تبريك و صد تبريك به شما و تمامي عزيزاني كه اين كمپين را ياري كردند ، همگي خسته نباشيد ، ايران بدون ملا و رجوي قشنگ تَر است ، به اميد ان روز.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  21. درود بر شما و راهی که با وجود همه دشنام ها در پیش گرفتید و به کمک خانواده ها برخاستید. نام شما در تاریخ انتقال خواهد ماند و نجات جان این آدمها به نام کمپین شما گره خورده است. درود من و خانواده بر شما سمانه

    پاسخحذف
  22. تبریک تبریک تبریک

    زحمات شبانه‌ روزی همهٔ دوستان و یاران کمپین نجات، بخصوص خانم عاطفه اقبال بعد از چند سال به نتیجه رسید و در "عمل" ثابت شد که حق با کی‌ بود و چه کسانی‌ اصولی، منطقی‌، انسانی‌ و حتی انقلابی فکر و عمل میکرد. حرف و مطلب در این زمینه بسیار زیاد است که بماند برای یک فرصت دیگر، اما خیلی‌ خلاصه اشاره کنم که ۲۴ سال پیش ( یا کمی‌ بیش و کم ) راهی‌ که من و امثال من رفتند و راه درست و واقعی‌ هم بود، به مرور زمان و با زور و حلقوم مسئولین مجاهدین ریخته شد و به ناچار تن‌ به انتقال از لیبرتی به آلبانی دادند. من این پیروزی انسان و انسانیت را به همهٔ دوستانم و به خصوص به خانم عاطفه اقبال و همهٔ خانواده‌ها تاریک گفته و با جان و دل‌ خود را در این شادی شریک می‌‌دانم.
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف
  23. عاطفه جان هزاران بار سپاس و نیایش ستودنی مادران و خانواده های چشم براه را پشت سرتان است که با دلسوزی تمام زحمت ها کشیدی و از مجاهدین هم درد ها کشیدی سپاس نازنین
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف
  24. من هم اين قدر غمگينم كه همين جور أرام آشك ميريزم ، اين همه كشته اين همه داغدار ، مادران و پدرانى كه در حسرت ديدار دق كردند از جمله مادر من كه واقعن دق كرد.
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف
  25. ضمن خسته نباشين به خانم إقبال عزيز به خاطر زحمات شبانه روزيشان براي انتقال و اطلاع رساني به خانواده هاي اين أفراد ، اميدوارم كه گفته هاي اينها صحت داشته باشد ونام كمپ اشرف وليبرتي و همچنين سازمان به موزه ها سپرده شود !!
    ايكاش اين لجاجتها و به اصلاح خودشان پايداريها نبود كه بسياري از دوستان ما در جمع كشته شدگان سالهاي اخير نبودند..
    بار ديگر از شما و دوستانتان تشكر ميكنم واز راه دور دست تك تكان را ميبوسم.
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف

  26. حالا ديگه همه يك خيال راحت و نفس عميق ميكشن😅
    شما عزيز دل هم خسته نباشيد با خبر رسانى جاناته به خانوادها
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف
  27. عاطفه عزیز، پایان انتقال ساکنین لیبرتی، پایان موفقیت آمیز کمپینی است که شما با هوشیاری و جسارت آغاز کردید. به شما و دیگر فعالین کمپین بخاطر تلاش و پشتکارتان تبریک می گویم. به امید دیدار خانواده ها با بستگانشان و پایان یک دوره سکوت و بی خبری مرگبار.
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف
  28. ما که یادمان نرفته سالها رجوی به اشرف نشینان میگفت شعار بیا بیا بدین و در نتیجه هر کشتار از طرف عراقی چند روز سخنرانی و قدر دانی شهدا و مراسم راه میانداخت، از اینطرف هم مریم بجای درخواست خروج فوری از عراق درخواست شناخته شدن انها به عنوان پناهنده در عراق را میداد و خواستار ورود ارتش امریکا یا کلاه ابی های یو ان برای محافظت بود. هدف نگه داشتن اینها در عراق بود تا شاید دری به تخته بخوره یا تغاری بشکنه ماستی بریزه ... و مثلا ارتش ازادی بخش داعش!! بیان اینها را به اشرف برگردونند. دیدید که همه کشک بود و فقط تعدادی جان بی ارزش برای ولی فقیه فرقه تلف شدن و هیچ منفعتی برای مردم ایران و نجات انها از دست جلادان حاکم نداشت و اینها هیچ نقشی و اثری در تحولات داخل ایران و مبارزه مردم با رژیم نداشتند. امیدی ندارم!! ولی حالا که این سه هزار نفر زنده موندن و مسعود هم که مرده ، شاید با ایجاد شورای رهبری و انتخابات سالانه لاشخورها و مفتخورهای بالا نشین از سازمان کنار گذاشته بشن و سازمان با یک اساسنامه روشن و اعلام اهداف مرحله ای و حسابرسی از مسئولان ،... دمکراتیزه بشه و بتونه وارد مبارزه ازادی خواهی مردم ایران بشه و تاثیر مثبتی در اینده داشته باشه. ولی تا رجوی زدائی نشه و از یک فرقه تبدیل به یک سازمان یا حزب سیاسی نشه هیچ امیدی به اینده روشن برای این فرقه نیست.
    کامنت در گروه کمپین

    پاسخحذف
  29. خانم اقبال کاری کردید کارستان. در تاریخ کمپین ماندگار خواهد شد. هرگاه از اسارت و کشتار این بچه ها در عراق یاد کنند و کسانی که باعث آن شدند از شما و کمپین هم یاد خواهند کرد که با امکانات ناچیز به نجات جان آنها برخاست. بر همه شما درود فاطمه م

    پاسخحذف
  30. خانم اقبال شما بسیار مایل هستید که بجای خانم رجوی بنشینید! ولی این عملی نیست. شما میخواهید ابتکار عمل خروج از عراق را به اسم خودتان تمام کنید و عده ای نیز شما را در بوق و کرنا کرده اند و دسته گل برایتان می فرستند تا اینطور بنظر بیاید که کمپین شما این کار بزرگ انتقال را انجام داد ولی خودتان می دانید که اینطور نیست. خانم رجوی با تلاش زیاد موفق به این انتقال بزرگ شدند. شما هرگز نمیتوانید جای خانم رجوی را در دنیای سیاست پر کنید. سابقه این بانوی بزرگ را با خودتان مقایسه نکنید. ارتش آزادی امروز در سراسر ایران بوجود آمده و در انتظار پیام آخر خانم رجوی است تا به مسئولیت بزرگ تاریخی خود عمل کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در این مواقع دایی خدا بزرگم میگفت : مهدی بیا مهدی بیا! حالا چرا اون یکی که مرحوم شده بگفته شیوخ عربستان چرا پیام نمیده؟ خانم رجوی رسما شد همه کاره! حالا دیگه ملت در انتظار پیام اون نشستن که قیام کنن! پس چرا پیام نمیده این خانوم! آخ چشممممممممم

      حذف
  31. جابجايى اخرين اكيپ از ساكنين ليبرتى (مجاهدين) و خروج همه انها از عراق به خانواده هاى انان و به مردم ايران مبارك باد!
    براى همه جان بدربردگان از جهنم عراق سلامتى و زيستن در امنيت و ازادى را ارزومندم و اميد دارم فصل نويى بدور از فشارها و اجبارها اغاز نمايند.
    اميدوارم خروج انها از عراق باعث ارامش خاطر بخصوص خانواده هاى انها و همه هموطنانى كه نگران انها بودند شده باشد.
    بدون ترديد خروج جان بدربردگان از جهنم عراق با توجه به گسترده ترين، رذيلانه ترين و خطرناك ترين تمهيدات و فعاليت هاى مافوق تصور رژيم ضدبشرى بجامانده از خمينى، يك شكست تاريخى براى حكومت جهل و جنون و جنايت حاكم بر ميهن اسيرمان است. تلاشهايى كه با هزينه هاى گزاف اما كم نتيجه، نهايتا امروز به گل نشست.
    تا چشم روشنى براى خانواده هاى اين هموطنان و همه مردم ايران باشد!
    ياد جان ها و انسانهاى شريفى كه در طول اين دوران از بعد اشغال عراق بر خاك افتادند گرامى!
    قطعا علاوه بر جانيان حاكم بر ايران، روزى مردم ايران به بازخواست از مسئولين و تصميم سازانى كه با چشم باز و در منتهى ورشكستگى سياسى، استراتژيك و ايدئولوژيك شان با اصرار در نگهداشتن اين هموطنان در جهنم عراق انها را بى دفاع در دهان گرگ ها واگذاشتند، حسابرسى خواهد كرد.
    تصميم سازانى كه بيش از يك دهه براى فرار از بازخواست و مسئوليت شان غيبتى خودخواسته را بازى كردند تا از چرايى ها، از سوالات و از بازخواست هاى بجاى مردم بگريزند.
    به شخصه بجا مى بينم از تلاش ها و زحمات كمپين خروج اين هموطنان از ليبرتى كه توسط خانم اقبال و دوستانشان سازمان داده شده بود صميمانه سپاسگذارى كنم. همه انانى كه فرومايه بر او و كمپين مى تاختند امروز دست به سينه در حال سپاسگذارى از خارجى ها و در اصل از ارباب بى مروت دنيا، به سرانجام رسيدن خواست هاى اين كمپين را اعلام كردند. خواستى كه از ده سال پيش نيز ميسر بود.
    در پايان با ارزوى پايان شب ظلمت ميهن و فرا رسيدن ازادى ايران اسير كه مهياگر بسا بازخواست هاى تاريخى است.
    مهرداد فتحى
    پاريس
    ٢٠ شهريور ١٣٩٥
    (٩ سپتامبر ٢٠١٦)
    نوشته در فیسبوک

    پاسخحذف
  32. تبریک ... اما تبریکی تلخ و جگر سوز ..
    هزینه ای خونین و دردناک پای آن رفت و جانها پرپر شدند ..
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  33. تبریک وتبریک به تک تک یاران مقاوم کمپین و خانواده های ساکنین سابق لیبرتی درود بر تمامی کسانیکه در مقابل تهدید ها و کارشکنیهای شبانه روزی مزدوران و ماموران ارسالی از جانب لاجوردیهای اور خم به ابرو نیاورده و از کمپین و اهداف انسان دوستانه آن با جان و دل حمایت کردندنجات جان هزاران تن بر شما مبارک باد اینجاست که با جان و دل باید فریاد زد مبارک مبارک مبارک
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  34. تبریک به انسانیت و شرف کسانی که این رنج دیدگان را از جهنمی که برایشان درست شده بود نجات دادند.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  35. درود بر شما خواهران محترم که با پلیدترین و کثیفترین حملات بدستور ولی فقیه فرقه اززبان برادرتان عقب ننشستید و از حقیقت دفاع کردید و در نهایت فرقه مجبور به قبول خارج شدن از عراق شد. درود بر شما و خانواده محترم اقبال. خط رهبر فرقه که بارها عنوان کرد ماندن به هر قیمت، حتی کشته شدن همه، در عراق بود ولی حالا چند هزار نفر زنده به اروپا منتقل شدن. متاسفانه گویا رهبر هم دق کرد و مرد.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  36. حالا این جماعت عیاش خارج نشین فعلا بروند و جشن پیروزی بگیرند که ایندفه رو هم اینها بردند و خامنه ای هم چشمهاش کور شد!!😅
    والاه فکر میکنم که خمینی ج... و گوبلز هم در مقابل شالاتانی و دجالگری این قوم باید لنگ پهن کنند! هنوز نعره های جنگ جنگ تا پیروزی شون(بیا بیا) از یادها نرفته که اینبار برای خوردن جام زهر هم جشنهای بفرموده برگزار میکنند! خمینی لااقل جشنی راه ننداخت! عجب دریده هایی ...

    اما کوپن این د... ها داره تمام میشه. با اومدن تمامی قوم اسیر به آلبانی، دیگه جایی برای دم تکان دادنهای اوباش مجامع تشخیص مصلحت در سوئد و نروژ و انگلیس و آلمان و کانادا و .. فرانسه نخواهد موند و زعمای شارلاتان این هزار اشرف محلی از اعراب نخواهند داشت!
    میگی نه... وایستا تا ببینی.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  37. عاطفه خانوم و عفت خانوم و همه اعظاى كمپين خسته نباشين واقعا اينهمه مقاومت و ايستادگى در برابر اين سازمان مخوف و ... قابل تحسين بود ... شما بار ديگه ثابت كردين هر غير ممكنى رو ميشه ممكن كرد... به عنوان ي بانوى ايرانى به اين همه جسارت پشتكار انسان دوستى كه در دو بانوى عزيز هم وطنم ديدم بهتون افتخار ميكنم🌺🌺هميشه پيروز باشيد.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  38. دستمريزاد و درود بر شما
    حقيقتا بدخواهان سازمانيافته عليه عاطفه و شما ركورد وقاحت و بى شرمى رو شكستند. خوشا اقبال ما كه بنام شما خواهران رقم خورد و ماندگار شد
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  39. با سلام و درود خدمت عزیزانی که در این رابطه موضع گرفته و یا فعال بوده و علی الخصوص بانیان آن....عزیزان اگر انسان مدعیست که هدف خیر و انسانی و مبارزاتی پشت فعالیتهایش بوده و خواهد بود امروز با نائل شدن به چنین پیروریی باید فقط احساس غرور و سر بلندی داشته باشد نه چیز دیگر.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  40. مجاهدین برنده شدند و تمام اعضای خود را به سلامت منتقل کردند. هر کس میتواند نظرش را عوض کند. من صادقانه میگویم به عنوان یک هوادار مجاهدین که بودم و هستم و خواهم بود. بله مجاهدین ابتدا مخالف انتقال بودند ولی بعدها نظرشان عوض شد و اعضایشان را منتقل کردند. مگر نظر عوض کردن گناه است؟ مهم این است که این سرمایه های ملی را حفظ کردند. اصغر الف

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اصغر آقا متاسفانه اینا نظرشونو موقعی عوض کردن که کلی آدم کشته شدن. اینو نظر عوض کردن نمیگن حماقت میگن. اینا هم دیگه سرمایه های ملی نیستن یک مشت پیر و از کار افتاده هستن که مثل رهبراشون دگم و مرتجع شدن.

      حذف
  41. پس چرا اینهمه رجوی فریاد میزد که اگر کوهها بجنبند اشرف از جایش نخواهد جنبید؟؟!! اگر بیرون امدن از عراق خوب بود پس چرا سالها رجوی مجاهدین را به ماندن در عراق تحت اشغال اخوند تشویق میکرد؟؟؟ واقعا در دروغگویی و بی شرمی سر امد هستسد، حالا که از عراق با یک اردنگی حسابی رانده شده اند اینگونه عنوان می‌کنند!!
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  42. با دورد به خانم اقبال وتبریک به همه عزیزان ازبند رسته وچه خبردلگشایی، زندان تعطیل شد زندانی که ولی فقیه مغلوب وغالب معماران آن بودنند.ودرود به همه عزیزانی که دراین امرانساندوستانه سهیم بودنند.
    سحر-آلبانی

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش.، ساعت ۱۳:۴۹
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  43. پایان داستانسرایی مسخره " لیبرتی پلی بسوی تهران" . آیا مجاهدین اینقدر صداقت دارند که به جمعبندی استراتژی خود بنشینند.

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش.، ساعت ۱۳:۵۲
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  44. درود به همه انها که از نجات مجاهدین از جهنم عراق حمایت کردند. ما که یادمان نرفته سالها رجوی به اشرف نشینان میگفت در مقابل نظامیان عراقرشعار بیا بیا بدین و در نتیجه هر کشتار از طرف عراقی چند روز مراسم سخنرانی و قدردانی از شهدا و راه میانداخت، از اینطرف هم مریم بجای درخواست خروج فوری از عراق درخواست شناخته شدن انها به عنوان پناهنده در عراق را میداد و خواستار ورود ارتش امریکا یا کلاه ابی های یو ان برای محافظت از انها بود. هدف نگه داشتن انها در عراق بود تا شاید دری به تخته بخوره یا تغاری بشکنه ماستی بریزه ... و مثلا ارتش ازادی بخش داعش!! بیان اینها را به اشرف برگردونند. دیدید که همه کشک بود و فقط عدهای که جانشان برای ولی فقیه فرقه هیچ ارزشی نداشت کشته شدن. ماندن مجاهدین در راق هیچ منفعتی برای مردم ایران و نجات انها از دست جلادان حاکم نداشت و اینها هیچ نقشی و اثری در تحولات داخل ایران و مبارزه مردم با رژیم نداشتند. امیدی ندارم!! ولی حالا که این سه هزار نفر زنده موندن و مسعود هم که مرده ، شاید با ایجاد شورای رهبری و انتخابات سالانه لاشخورها و مفتخورهای بالا نشین از سازمان کنار گذاشته بشن و سازمان با یک اساسنامه روشن و اعلام اهداف مرحله ای و حسابرسی از مسئولان ،... دمکراتیزه بشه و بتونه وارد مبارزه ازادی خواهی مردم ایران بشه و تاثیر مثبتی در اینده داشته باشه. ولی تا رجوی زدائی نشه و از یک فرقه تبدیل به یک سازمان یا حزب سیاسی نشه هیچ امیدی به اینده روشن برای این فرقه نیست.


    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش.، ساعت ۲:۱۷
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  45. در ضمن سازمان خبر تخلیه زندان لیبرتی و تکمیل انتقال مجاهدین را با انتشار دو پیام ودیوئی به زبان اینگلیس !!! از طرف محمد محدثین و شاهین قبادی اعلام شد.
    چرا اول به زبان انگلیسی و نه فارسی اعلام شد؟ زبان رسمی شورا از فارسی به انگلیسی تقییر کرده؟
    چرا در این ودیو ها هر دو با اینکه خبر از پیروزی بزرگ و شکست رژیم و ... را اعلام میکنند اینقدر قیافه غمگین، گرفته و عبوس دارند؟
    چرا محدثین که مسئول روابط خارجی سازمان و شورا هست و پیشتر از سی سال در خارج زندگی میکند هنوز نمیتواند درست انگلیسی صحبت کند ، حتی وقتی دارد از روی پیش نویس کنار دوربین میخواند.؟
    ایا سازمان توضیحی در مورد استراتژی اعلام شده مجاهدین پیرامون ارتش ازادی، اشرف، عراق کانون مبارزه و.... خواهد داد؟
    ایا سازمان و شورا حاضرن در مقابل مردم بطور مستقیم و زنده به سئوالات منتقدین جواب بدهند؟

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش.، ساعت ۳:۵۱
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  46. امری که نهایتش از سال 2003 مشخص بود؛ یا از بین رفتن برگ برگ حافظه ارزشمند تاریخی سرزمینمون و یا خروج به جایی امنتر و ترجیحاً مکانی آزادتر و نه یه پادگان تازه در آلبانی، بلاخره برخلاف خواست رجوی تاحدودی اتفاق افتاد!

    اما رجوی باهاس براستی جواب بده چرا خروج بروبچه ها، "فدیه" های رجوی باشرف چارده سالی با "بیا بیا"، "عاشورا"، "حفظ اموال"، "حمایت چند ملیونی"، "خروج دسته جمعی"، "موسسان" بازی، "چراغ خاموش" بازی و تعهد گرفتن و ... طول کشید و به قیمت جون 130-140 نفری کشته و تعدادی متوفا و ... تموم شد؟!

    راستی از اون برگهای زنده حافظه تاریخی سرزمینمون که بیهوده بر زمین زمستون ولایت فقیه و رهبر عقیدتی پرپر شدند و چراییش هم اگه بشه گذشت که نمی شه گذشت! گذشته، بر سر اون هفت نفری که گفته می شد گروگان گرفته شدن، چی اومد؟!

    راستی کی جواب همه ظلم و ستم نالازم و نابجایی که بخاطر اعمال دارودسته ... رجوی و ولی فقیه غالب بر این جانهای شیفته آزادی و برابری رفته، رو باید بده؟

    راستی حالا دوباره میخواهیم دست روی دست بذاریم و اجازه بدیم "هزار اشرف" اون زن وشوهر باشرف در آلبانی و ... محکم بشه و پا بگیره و بقیه این بروبچه ها توی این پادگانهای جدید هر روز بلاهایی مثل حوض و غسل و جاری و انقلابوندن و تف بارون و فحش بارون و ... توسط عمال ... رجوی سرشون بیاد؟

    دوستان، رفقای شفیق پیش از اونکه یه بار دیگه هم بعد از ده سال یادمدون بیفته کمپین و اینجور چیزها لازمه، از همین امروز باید که واسه نجات رفقامون کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون صد/چندصد نفری دیر نشده کاری کنیم!
    آی نفرین بر دجال و دجالیت در همه اشکالش!

    مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
    بر و بچه های اسیر لیبرتی و هزار اشرف یادتون نره!

    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  47. قصه اش درازه .. خیلی بودیم کریم آقامونم بود تازه ما تو نخش نبودیم آره نه گاز دنده دم هتل تیرانای آلبانی اومدیم پایین یکی چپ یکی راست یکی بالا یکی پایین پرواز اول بسلامتی خار مریم نشست لول لول شدیم پرواز دوم بسلامتی خارا نشست پاتیل پاتیل شدیم پرواز سوم که نشست گفتیم به سلامتی آق میتی... حالا ما به همه گفتیم زدیم شومام بگین زده آره خوبیت نداره

    رو که نیست! تا دیروز هر کی می گفت بیارین بیرون بچه های مردم را او یارو رجوی می گفت اطلاعاتیه حالا تیتر زدن بزرگترین پیروزی ! ای ول بابا ای ول
    کامنت در سایت دریچه زرد

    پاسخحذف
  48. درودی فراوان بر شما و دیگر یاران کمپین که صادقانه در این سالها پشتوانه ای فولادین برای پیشبرد اهداف کمپین بودید و در اثر امواج تهمتها و ناملایمات استوار ماندید.
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  49. من به سهم خود به بانیان و حامیان و مجاهدین تبریک گفته و اتحاد و مبارزه صادقانه تمام نیروهای سرنگونی طلب را آرزومندم.-
    11septembre, 11:35
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آرزوی زیبایی است.. سرنگونی ملاهای وحشی و آدمخوار فقط و فقط از طریق همین اتحادی که شما گفتید میسر است. اتحاد تمامی نیروی آزادیخواه و معتقد به دمکراسی و کرامت انسان.. هرچند با دیده ها و اتفاقات این سی و چند ساله، متاسفانه چشم بنده آب نمیخورد! اما در این آرزوی زیبا با شما شریکم. ننگ و نفرت بر نظام جمهوری اسلامی و ملایان هرزه و جانی!
      -12septembre, 07:11
      کامنت در فیسبوک

      حذف
    2. آری ای عزیز سخت است ولی امکان پذیر ....می توان و باید بیشتر از همه جا در اقدام صادقانه در راه رسیدن به این مهم یعنی قدم برداشتن برای اتحاد صدق می کند..البته برای نايل شدن به این هدف در اولین مرحله باید به عقب برگشت و با انتقاد از خود زمینه ساز ایجاد باور صداقت گردید.به امید آنروز...
      -12septembre
      کامنت در فیسبوک

      حذف
  50. امروز صبح عزیزی از خانواده ها بدنبال شنیدن این خبر خوش ، تماس تلفنی داشت و ضمن تبریک ، این سروده را بزبان شیرین آذری برایم خواند ..............ظلمونن آباد اولان ..........عدلی لن ویران اولار
    با ظلم آباد شدن ...............با عدل ویران میشود
    11septembre, 23:21
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  51. چه جالب! با رفتن شاه، ایران شد ایرانستان، حالا اشرفستان رو هم باید شاهد باشیم! دردا که نمیشه از این دوستان حتی انتغاد بسیار دوستانه هم کرد... یکدفعه دیدید از فردا من هم شدم واداده ی طرفدار جمهوری اسلامی... بخدا از بعضی از این عزیزان بعید نیست... خوبه حالا سرانشون این بنده رو میشناسند و راه سی ساله ی بنده رو زیر نظر داشته و دارند...
    °15septembre, 23:58
    کامنت در فیسبسوک

    پاسخحذف
  52. khodaro shokr khasteh nabashid banoo
    .16septembre, 13:04
    کامنت در فیسبوک

    پاسخحذف
  53. شما را همیشه خوشحال میخواهم که قلب خانواده ها را شاد کردید و با آنها تمام این مدت همراه بودید. قلبتان همیشه شاد

    پاسخحذف
  54. هزاران بار تبریک . تبریک به شما به کمپین به همه آزادگانی که برای بیرون آوردن بچه های ما از عراق تلاش کردند صادقانه و بدون چشمداشت. دستتان را می بوسم. م. ص

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بدون چشمداشت چقدر درست گفتید. واقعا بدون چشمداشت این بر و بچه ها اینکار را انجام دادند. و با صبر اینکار را به سرانجام رساندند.

      حذف
  55. مبارک بر شمایی که کمپین را بدون چشمداشت تاسیس کردید و بر سرپا نگه داشتید تا به سرانجام رسید. کینه مجاهدین از شما فقط در همین است. صبرتان بیش باد. صنوبر

    پاسخحذف