این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۵ شهریور ۱۸, پنجشنبه

پیامهای فیلتر شده در فیسبوک !


دوستان، دو روز پیش بصورت کاملا تصادفی فهمیدم که فیسبوک پیامهای کسانی  که در لیست دوستان فیسبوکی من نیستند را فیلتر میکند و برای دیدن آنها باید به پرونده فیلتر بروم. وقتی پرونده را باز کردم با تعداد زیادی پیام مواجه شدم که بطور خاص بعد از فوریه 2013 یعنی با شروع کمپین انتقال ارسال شده بود. دو دسته از پیامها قابل توجه بود:

یک - پیام حمایت خانواده ها و دوستانی ناشناخته.
دو- کسانی که به دنبال عزیزانشان در عراق می گشتند و از کمپین در این رابطه کمک میخواستند.

من سعی کرده ام به تدریج به تک تک نامه ها پاسخ دهم ولی با توجه به تعداد زیاد پیامها، هنوز به پایان نرسیده است. یک نامه حمایت  در این میان مرا بشدت تحت تاثیر قرار داد و آن پیام خانواده ای بود که چهار عزیزشان را در این مسیر از دست داده اند.  تعدادی از دوستانی که پیام داده اند، به نظر می رسد که فیسبوکشان را بسته اند یا دیگر از آن استفاده نمیکنند. من در همین جا از دوستان و خانواده هایی که پیام آنها دیر به دست من رسیده، پوزش میخواهم. و از تک تک حمایت ها از طرف کمپین بینهایت تشکر میکنم. به امید اینکه آخرین لیست انتقال را منتشر کنیم و پیام خوش اتمام انتقال را با دوستان در میان بگذاریم.
در همین جا مجددا ایمیل کمپین را با دوستان به اشتراک می گذارم. 
تماس با کمپین : campaign.liberty@yahoo.com


عاطفه اقبال - 8 سپتامبر 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر