این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۵ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

انتقال 23 - اسامی منتقل شدگان جدید به آلبانی و نروژ



با تبریک به خانواده ها سری جدیدی از ساکنان لیبرتی در هفته گذشته به کشور آلبانی و نروژ منتقل شده اند. اسامی آنها را برای اطلاع خانواده هایشان در زیر می آوریم. 

اسامی به ترتیب حروف الفبا

آلبانی

1 - طاهر اقبال
2- کامیار ایزد پناه
3- فهیمه اروانی - ماه گذشته منتقل شده
4- مهین حری - پور صدیق
5- کبری حسنوند
6- احسان رحمانی
7- البرز رحیمیان
8- دارا رحیلی خراسانی
9- بهرام رازانی
10- علی سرشاهی
11- احسان صمیمی ها
12- فرزان فلاحتگر
13- صالح عباس زاده
14- روزبه عماد زاده یا  ایمان زاده
15- زینت مجیدی
16- محمدعلی مهاجری
17- محمد میرغفوری
18- میثم ناهید
19- داریوش نصرقجر
20- محمد هاشمی
21- احمد هوشی

نروژ

1- مرضیه کبیری
2- فرشید مدد زاده
3-  نادر ورمزیاری
4- ناصر ورمزیاری
5- عادل ورمزیاری  

- فهیمه اروانی که ماه گذشته به آلبانی منتقل شده بود از قرار برای چند روزی توسط پلیس آلبانی دستگیر و سپس آزاد شده - احتمالا به علت داشتن نام مستعار - تعدادی از ساکنان لیبرتی نیز طی این مدت منتقل شده اند که در صورت دسترسی به اسامی آنها منتشر خواهیم کرد.

با تاکید مجدد بر دو نکته :
- احتمال جا به جایی اسامی و مستعار بودن آنها وجود دارد.
- ما بنا به پرنسیب اعلام شده هرگز اسامی منتقل شدگان را ابتدا به ساکن منتشر نمیکنیم انتشار آن در سایت کمپین به معنای آن است که این اسامی قبلا منتشر شده اند.

عاطفه اقبال - 26 آوریل 2016
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث
http://campaignliberty2013.blogspot.fr/

۱۱ نظر:

  1. چه خوب. طاهر را فرستادند ولی زهرا؟

    پاسخحذف
  2. ممنون خانم اقبال. کاش همه بیان و این داستان تموم بشه. ما دق کردیم انقدر دنبال اسم ها گشتیم. شده مثل زمانی که رژیم اسم اعدامی هارو می داد و ما دلمون میلرزید که نکنه اسم بچه های ما هم باشه. الان هم دلمون میلرزه که نکنه اسم بچه هامون نباشه. صادق

    پاسخحذف
  3. فرستادن فهیمه نشان میدهد، زمان تخلیه لیبرتی رسیده و به هر طرف که بروند به هر چه که متوسل بشوند باید در مقابل وافعیت سر خم کنند و رجوی باید اقرار کند که از زمان سقوط صدام ماندنش در عراق اشتباه بود اشتباه بود اشتباه بود.

    پاسخحذف
  4. خبر شوک اور امدن فهیمه عروانی را شنیدم.در عجبم او که شعار اشرف حفظ شرف را میداد لا اقل باید اخرین نفر خارج میشد.عجبا که علایم اخر دنی یکی یکی در حال ظهور است

    پاسخحذف
  5. توکه همه فامیلاهات امدن دیکه دیگه ولشون کن

    پاسخحذف
  6. سلام خانم اقبال
    با تشكر ازاينكه اسامي را زديد اما ماهمچنان منتظريم
    من الان در نروژ زندگي مي كنم تا آنجا كه مي دونم نروژ براي انتقال مجاهدين بي معني است زيرا هركس تاكنون نروژ دانمارك وسوئد آمده است مجاهدين به سرعت او را اول مي برند فرانسه وبعدهم مي برند آلمان و دردسر اعضاء ادامه پيدا مي كند .

    پاسخحذف
  7. امیدوارم تمامی مجاهدین منتقل بشند. شاید کسانیکه میشناختیم زنده باشند واسمشان را ببینیم

    پاسخحذف
  8. تا جایی که من از خودشون شنیدم قراره هفته دیگه انتقال تموم بشه. امیدوارم که اینطور بشه. ما که خسته شدیم از این دعوا. یکی نیست از نفرات خودشون به اینا بگه بابا شما که میدونستین مجبور می شین بیارین. همون موقع به همه انگ نمی زدین و اون رو تون رو به همه نشون نمی دادید. همون موقع سرتونو می نداختید پایین و می اومدی. اینهمه سر و صدا برای این داستان انتقال در آوردین آخرش هم با اینهم کشته و زخمی و مریض مجبور شدین عراق رو ترک کنین. یک جو عقل سالم!

    پاسخحذف
  9. دست کمپین شما درد نکنه که مجاهدین رو وادار به تن دادن به انتقال کرد. دست مریزاد

    پاسخحذف
  10. همیشه خوش خبر باشید خانم اقبال

    پاسخحذف