این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۱, شنبه

اعلام وضعیت فوق العاده در بغداد



امروز بعد از اینکه نمایندگان مجلس عراق نتوانستند برای رای دادن به دولت جدید به توافق برسند. صدها تن از هواداران مقتدی صدر  روحانی شیعه عراقی دربهای منطقه سبز را شکسته و وارد منطقه حفاظت شده در بغداد شدند. آنها سپس با به اشغال درآوردن مجلس خواهان رای دادن به کابینه جدید شدند. در همین رابطه نیروهای امنیتی با اعلام وضعیت فوق العاده تمامی ورودی های پایتخت را بسته اند. در درگیری بین پلیس و تظاهر کنندگان دهها نفر زخمی شده اند.

وضعیت عراق همچنان آشفته است. این آشفتگی به قلب بغداد رسیده است. در این میان جان ساکنان لیبرتی که در نزدیکی فرودگاه عراق هستند در خطر جدی قرار دارد. تنها راه حل، سرعت دادن به پروسه انتقال ساکنان لیبرتی و خارج کردن آنها در اسرع وقت بدون هیچ اما و اگری است.

عاطفه اقبال – 11 اردیبهشت 95 برابر با 30 آوریل 2016
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث
http://campaignliberty2013.blogspot.fr/

منبع : رسانه های فرانسه

۱ نظر:

  1. سلام
    قلبم به درد آمد اگر مويي از سرعزيزان ما كم شود بخدا اون موقع با سازمان مجاهدين از روي مي بندم اي خدا اينها چرا اينقدر بي رحم هستند بچه هاي ما چه گناهي جز فداكاري و انگيزه نجات مردمشان داشتند كه اين سازمان اينطور با جان آنها تنظيم مي كند واي اي خدايا چه بگويي چه بكنيم دستمان به جايي بند نيست .

    پاسخحذف