این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۴ بهمن ۲۶, دوشنبه

یک خبر بسیار خوش در رابطه با انتقال ساکنان لیبرتی




دیروز یکشنبه  14 فوریه 2016 ، جان کری وزیر خارجه آمریکا طی سفری به کشور آلبانی با مقامات آن کشور در رابطه با انتقال تمامی ساکنان لیبرتی به تیرانا پایتخت آلبانی به گفتگو نشست. در همین رابطه جان کری از مقامات آلبانی خواست که " بسته اصلاحات قضایی" که بنا به گفته خبرگزاری آسوشیتد پرس راه پذیرش ساکنان لیبرتی توسط دولت آلبانی را باز میکند، تصویب کنند. جان کری تصویب این بسته اصلاحاتی را گام مهمی در جهت پذیرش آلبانی در اتحادیه اروپا دانست. آمریکا در حمایت از این طرح قرار است 20 میلیون دلار، و 5 میلیون دلار دیگر هم در بودجه سال 2016 به آلبانی کمک کند.

آسوشیتدپرس بنقل از مقامات آمریکایی که در این سفر جان کری را همراهی می کردند، نوشته است که این بسته اصلاحاتی هم برای پیوستن آلبانی به اتحادیه اروپا لازم است و هم برای پذیرش ساکنان لیبرتی .

بنا به همین خبر، آلبانی تا بحال 1000 نفر از ساکنان لیبرتی را پذیرفته و قرار است 2000 تن دیگر را هم بپذیرد.

امروز دوشنبه 15 فوریه، ادی راما نخست وزیر آلبانی اعلام کرد که قرار است بسته اصلاحاتی در ماه مارس تصویب شود.
با اتکا به این خبر میتوان گفت که در سال جاری تمامی ساکنان لیبرتی از کشور جنگ زده عراق به آلبانی منتقل خواهند شد. امیدواریم که این انتقال در امنیت و سلامت کامل  تک تک ساکنان لیبرتی صورت بگیرد.

در سومین سالگرد تاسیس کمپین، بر تمامی خانواده های چشم انتظار و دوستان حامی کمپین مبارک باشد.

عاطفه اقبال – 15 فوریه 2016
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث
http://campaignliberty2013.blogspot.fr/

منبع : آسوشیتد پرس AP، واشنگتن پست، دیلی میل


۶ نظر:

  1. بسيار بسيار خبر مصرت بخش عالي شد دست شما درد نكند براي همه فعاليتهايي كه كرديد

    پاسخحذف
  2. بسیار عالیست، اميدوارم همگیشان با سلامت و امنیت از این کشور لعنتی به کشور ثالث منتقل شوند،
    متاسفانه رهبری این سازمان اراده ای در خارج کردن نیروهایش نداشته، اگه اراده ای موجود بود و من با شناختی که از سازمان مجاهدین و رهبرشان دارم باور شود مینیمم ضرف 6ماه انتقال صورت ميگرفت و خونی رو زمین ریخته نمیشد؟؟؟!!!

    پاسخحذف
  3. اين خبر بسيار مسرت بخش است من وقتي خبر را صبح ديدم از شادي گريستم زيرا خودم 36 سال توي اين سازمان بودم و خودم از ليبرتي آمدم و الان در آلمان زندگي مي كنم خوشحالم دوستان عزيزم از اين معركه مرگ وسراب بي پايان نجات پيدا مي كنند .خدا را سپاس به ياد تمامي دوستانم كه جان عزيز خودرا بخاطر لجاجتهاي بي هدف .... از دست دادند .

    پاسخحذف
  4. سالی که نیکوست از بهارش پیداست... مسعود رجوی خیلی تلاش کرد تا تمامی نفرات کشته بشوند ولی دست آخر بازنده میدان شد و این یعنی انحلال و اضمحلال

    پاسخحذف
  5. خدا پدر جان کری و دولت و مردم آلبانی را بیامرزد. امیدوارم که بقیه مجاهدین تا زمان انتقال سلامت باشند و سعادتمند شوند

    پاسخحذف