این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۴ مرداد ۱۸, یکشنبه

باز هم مرگ در آلبانی!


دیروز یکی دیگر از ساکنان لیبرتی که سال گذشته به آلبانی منتقل شده بود، در یکی از بیمارستانهای تیرانا درگذشت! "محمد هادی تعالی" 61 ساله از مجروحان اولین حمله به کمپ اشرف دچار سرطان ریه بود و در آبان سال 93 به آلبانی منتقل شده بود. او در زمره بیست و ششمین نفری است که در لیبرتی و آلبانی بر اثر بیماری و بدون شک تاثیرات دراز مدت بودن در عراق جنگ زده و عدم رسیدگی پزشکی جان می بازند.  انتقال فوری تمامی ساکنان لیبرتی از جهنم عراق تنها راه حل جدی برای نجات جان آنها است. هر گونه درخواست دیگر فقط اقدامی نمایشی در جهت طولانی کردن اقامت ساکنان بیمار و در معرض خطر لیبرتی در عراق می باشد.

عاطفه اقبال - 18 مرداد 94 برابر با 9 اوت 2015
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث


۳ نظر:

  1. متاسفانه اقدامات نمایشی مجاهدیندر جهت نگه داشتن نفرات در عراق می باشد. مریم رجوی در اطلاعیه خود دوباره خواستار همه چیز شد الا انتقال آنها به خارج از عراق! گویا جان آنها ارزشی ندارد! با این نفرات در عراق فقط دارند بازی میکنند.

    پاسخحذف
  2. براستی مجاهدین برای چه اصرار دارند در این حرج و مرج و ناامنی در عراق بماند و درآن کشور نگون بخت و از پای درآمده بدنبال چه هستند که دیگران از درک آن عاجزاند، آیا لیست شهدا باید طولانی تر از آنچه که هست بشود.

    پاسخحذف
  3. اینطور که معلوم است مجاهدین اساسا نمیخواهند کسانی که در عراق در کمپ آزادی بسر میبرند عراق را ترک کنند! آنها را به مثابه گوشت دم توپ نگه داشته اند. متاسفانه آنها برای جان اعضای خودشان هم ارزشی قائل نیست و به خانواده های نگران آنها هیچ اهمیتی نمیدهند. با تشکر از خبررسانی.

    پاسخحذف