این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۳ تیر ۱۸, چهارشنبه

اطلاعیه یواشکی مجاهدین در مورد ساکنان لیبرتی!

دیروز سه شنبه 17 تیر برابر با 8 ژوئیه 2014، یکی از سایتهای ناشناخته * مجاهدین که خواننده ای ندارد، اطلاعیه ای از طرف شورای ملی مقاومت منتشر کرد. این اطلاعیه که لینک آن در ذیل آمده، نسبت به آماده شدن سربازان عراقی برای حمله به ساکنان لیبرتی هشدار داده و بطور خاص تاکید کرده که لوله تیربارهای ماموران استخبارات در پستهای نگهبانی به سمت ساکنان لیبرتی نشانه رفته است و هر لحظه امکان حمله و کشتار ساکنان لیبرتی می رود.
سئوال این است که اگر این خبر و تیتر آن " آماده سازی برای یک قتل عام بزرگ در لیبرتی" درست است چرا مجاهدین اطلاعیه ای که بنام شورای ملی مقاومت منتشر کرده اند را نه در سایت مجاهدین و نه در سایت همبستگی و نه حتی در سایت رسمی شورای ملی مقاومتشان منتشر نکرده اند!!؟ و خبر به این مهمی که مستقیما به جان ساکنان لیبرتی بستگی دارد را در یک سایت ناشناخته بصورت یواشکی! پخش کرده اند!! سایت همبستگی خبر اصلی اش همچنان، گردهم آیی سالانه و عکس های مختلف از مریم رجوی در این رابطه و خبر ده روز پیش سرقت اموال اشرف! میباشد. براستی آیا سرقت اموال اشرف و یا گردهم آیی بازنشتگان سیاسی از کشورهای مختلف جهان در پاریس، از جان ساکنان لیبرتی مهمتر است!؟
سایت های مجاهدین اساسا گویی که ساکنان لیبرتی وجود خارجی ندارند و پخش هر خبری از آنها البته بجز نامه های فحاشی به خانواده ها از طرف ساکنان لیبرتی، مجاز نمیباشد! و باید در مورد آنها سکوت کامل خبری را پیشه کرد!

براستی این اطلاعیه یواشکی! به چه منظور در یک سایت حاشیه ای و ناشناخته به صورت دزدکی منتشر شده است!؟ و با وجود فضای تهدید جدی بر علیه ساکنان لیبرتی که در این اطلاعیه به آن اشاره شده حتی یک کلمه به مسئله انتقال فوری آنها از عراقی که در جنگ داخلی فرو رفته است اشاره ای نشده! آیا عدم انتشار این اطلاعیه در سایت های اصلی مجاهدین، نشانه ترس از عکس العمل خانواده هایی است که عزیزانشان در لیبرتی زندانی میباشند؟ و یا نکند این اطلاعیه برای شانه خالی کردن از مسئولیت در صورت حمله و قتل عام ساکنان لیبرتی است!؟ مصرف این خبر یواشکی برای مجاهدین در کجاست؟

بار دیگر از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی که از ابتدای تاسیس اش در 10 فوریه 2013 تا کنون روی این انتقال فوری دست گذاشته تاکید میکنم : تنها راه نجات جان ساکنان لیبرتی تلاش تمام عیار و بکار گیری تمام امکانات حقوقی، ارتباطی، مالی و انسانی در این رابطه میباشد. تا دیر نشده باید برای خروج ساکنان لیبرتی اقدام کرد. فردا دیر خواهد بود.

عاطفه اقبال 9 ژوئیه 2014
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث


* : انتشار فقط در سایت اتحادیه انجمن ها برای ایران آزاد
لینک اطلاعیه در سایتی بنام اتحادیه انجمنها!! : http://farsi.fffi.se/اطلاعیه-شورای-ملی-مقاومت-آماده-سازي-و-ا/

Jamal Azimi

امید که گوش شنوایی پیدا شده و کاری در این راستا صورت گیرد.

Amir Sayahi

رهبری سازمان از سازماندهی و لزوم پیوستن به مقاومت عراق

درمناسبات درونی صحبت میکند

وبه این نحو، روند کشتاررا تسریع می کند.

Behjat Imani

که دوباره در چاه عمیق ارتجاعی دیگر ی با لبخند های "دمکراتیک " نرویم

Taraneh Raisi

سلام عاطفه جان ..من در این مدت جنگها داخلی عراق مرتب با تلفن مسول سازمان در ایالات مان تماس میگیرم اصلان تلفن را disconect کرده مجبور به ایمیل تماس گرفتم چون (مرتب بصورت روزی ٣ الا ٤ ایمیل از اخبار تکراری یا سفر مریم به ایمیل من میفرستدن) اما از روزی که ایمیل فرستادم نه تنها جوابی ندادن به من, بلکه دیگه هیچگونه امیلی از اون آدرس به من نمیرسه در حیرتم از سنگدلی و رذالت این قوم . ١ خواهر و ١ بردارم را به اسارت گرفتند ٢٦ سال ندیدمشون حالا نمیتوانیم بپرسیم حالشان چطوره ؟ نمیتوانیم بپرسیم تکلیفشان در بحبوحه جنگ چیه ؟؟ گرفتار شدیم بدجور هم گرفتار این کفتارها شدیم

Atefeh Eghbal

ترانه جان امیدوارم که عزیزانت را سالم ببینی

Jamal Kamali

این باند مافیایی هرگز کلمه راست ازچاک دهان بی تربیت وفحاششان خارج نشده چون معتاد این سبک وروشند وبا حقیقت بی نهایت فاصله دارند وحتی این بندهای یک تا10 آورده شده هم کذب مطلق است وچرا 9 نیست ویا 12 نیست،همینده بند را سفارش ساختن داشتند داستانی بی محتوا.حکومت اسلامی د-د-ت وبستگان عراقیش هر دم عزم حمله وتجاوز داشته باشند بیدرنگ قادرند چون بردگان مهرتابان و رهبر عقیدتی بیدفاع ودراثرشستشویی مغزی ازجهان بیخبرواخبار دریافتی ازکانال رجوی انناشته از خدعه وفریب ،ضمنن فراموش نشود روزانه صدها نفر درعراق وسوریه کشته میشوند که اغلب هم افراد بیدفاع وغیرنظامی:کوکان،سالمندان وخانومها هستند، کشته شدن وقتل عام این بردگان دربند مسعود ومریم کک کسی نمیگزد وجز برای طرفداران، هوا داران و اعضا جدا شده وفرارکرده از چنگ باند برای دیگران چه ایرانی وچه غیر ایرانی خبر مهمی نیست واصلن در جریان اخبار و وضعیت این گروه نیستند به سایتهای دیگر ایرانی توجه کنید ونظر بیندازید هیچ اطالاعی از باند ولیبرتی نیست.

علی مقصودی

در واقع همين اطلاعيه خودش آماده كردن جو موجود براي يك حمله جديد به زندانيان ليبرتي و كشتا ري تازه و دادن خوني تازه به به اصطلاح مقاومت ميباشد چرا كه مدتي ست خونى ريخته نشده و آلبومها و هواداران در حال پوسىدن هستند احتمالا بزودي شاهد گل گذاشتن برعكسهاى جان باخته گان توسط خانم برگزيده خواهيم بود

Mohamad Reza Eydi Gomari

خانم مسیح علی نزاد خبرنگار اولین بار از وازه یواشکی در مواردی بکار برد.حالا شما تقلید کنید.که به مطلبتان هم ربطی ندارد .مینویسید اما تصویرتان مثل گروه داعش استتار است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر