این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۳ تیر ۳, سه‌شنبه

گام به گام در راستای تجزیه خونین عراق

نفت همیشه باعث ثروتمندی ملتها نمیشود! تجربه نشان داده که عامل ویرانی ها، تجزیه ها و جنگهای بیشمار بوده است. عراق نیز از سال 2003 تا کنون گام به گام با طرحی مشخص همین مسیر را طی کرده است. و این طرح به عراق ختم نخواهد شد...! مصاحبه بارزانی، ایاد علاوی و دیگر سیاستمداران عراقی بر شرایط طراحی شده فعلی د رمنطقه دلالت دارد. اما آیا این طرح به لحاظ عملی همانطور که پیش بینی شده پیش خواهد رفت؟ به چه بهایی؟ کشته شدگان و خونهای ریخته شده اینبار بر چه تعدادی بالغ خواهد شد؟ تعداد مهاجران چطور؟ دنیا دوباره دست روی هم گذاشته و نظاره میکند. دستهای پنهان اما، جان انسانها برایشان پشیزی ارزش ندارد!
این است : دنیای دیوانه دیوانه دیوانه.....!

عاطفه اقبال - 24 ژوئن 2014

لینک و نظرها در فیسبوک

جهان سوسیالیست

باید پرسید که د رکدام کشورها نفت باعث ثروتمند شدن ملت نمیشود؟ وابدا این نفت در دست کیست در دست کنسرنها یا کشورها وملت ها؟ نفت تعداد معدودی از سهام داران بزرگ کنسرنهای نفتی را ثروتمند میکند و رژیمهای وابسته به آنرا وطبقه حاکم را ولی برای مردم فقط جنگ وخونریزی اش میماند؟ بعد پرسید که چه کسی مسئول است همان "دنیایی که نظاره گر" است مسئول است ؟ این "دنیای نظاره گر "هم نام دارد و نام آن همان غارتگرا ن جهانی میباشند که اسم خود را "چامعه جهانی "نام نهاده است و چند تا قلدر دنیا میباشند که برای کنسرنهای نفتی وجنگی کشورها را به آتش میکشند . بالکانیزه کردن عراق و حتی ایران به نفع کیست ؟ به نفع مردم کرد، ایران و عراق ؟یا به نفع شیوخ عرب ، اسرائیل و آمریکا که در طرحهای متفاوت خود برای "طرح خا ورمیانه بزرگ " بالکانیزه کردن این کشورها را در جیب داشته است . آیا داعش حرکتش ناگهانی ویا غافلگیرانه بوده است در حالیکه عمو سام تمامی منطقه حتی تلفن های خامنه ای د رسفر به کردستان را کنترل میکند؟ پس این بازی دیگری از سوی همان "دنیای نظاره گر " یا همان قلدرهای جهان است که طرحی دیگر در انداخته اند و اینکه جان انسانها برای آنها پشیزی ارزش ندارد مگر ا ز عراق شروع شده است د رهمان جنگ جهانی استفاده از بمب اتم ، حمله به ویتنام ، حمله به افغانستان ، لیبی وحتی در کلنیولیسم کهن در غارت مردم جهان و سالانه کشتن پنجاه میلیون انسان بطور آ گاهانه از راه گرسنگی در آفریقا توسط این "دنیای نظاره گر" نشان میدهد که این "دنیای نظاره گر "ویا به زبانی دیگر "جامعه جهانی "وبطور واقع غارتگر تنها چیزی که برایش ارزش ندارد جان انسانهاست و ایدئولزی بربریت آنها سود است وبس !

Fariborz Nik

آینه اوضاع عراق در تحلیلی کوتاه...

شورای نظامی انقلابی . قبائل انقلابی. نظامیان و سران بازمانده حزب بعث . درگیریهای اکراد عراق . عربستان صعودی. ترکیه. داعش . رژیم ولایت صفیه. سپاه بدر و سپاه قدس . ارتش عراق. ناوگان آمریکا .بهار عربی در عراق. شاخصهای چهار یا بصورت واقعی سه احتمال میباشد. 1- جنگ داخلی طولانی منجر به تجزیه 2- کودتای نظامی مانند بهار عرب در مصر توسط سران حزب بعث.3- سرکوب و کشتار وحشتناک مردم توسط رژیم و مزدورش مالکی . 4- انقلابی مردمی منجر به دمکرآسی و آزادی ...ای لعنت به این ماده بوگندو خون سیاه < نفت>.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر