این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ مهر ۲۹, دوشنبه

سخنرانی خانم رجوی در کنفرانس پاریس و تناقضات آن!



خانم مریم رجوی در کنفرانسی که شنبه 19 اکتبر در پاریس برگزار شده بود، طی سخنانی گفت : 
" هم چنان که پیش از این گفته‌ام، هدف واقعی رژیم، این نیست که مجاهدین، لیبرتی یا عراق را ترک کنند؛ هدف این رژیم، تسلیم یا نابودی فیزیکی مجاهدین است. و حالا بعد از همه این حوادث، ناامنی لیبرتی به یک مسأله عاجل تبدیل شده است. مسأله انتقال به کشورهای دیگر هم یک پروسه قطره‌یی است. به همین دلیل، هم چنان که در دو سال گذشته بارها اخطار داده‌ام، تکرار می‌کنم: همه کسانی که امنیت لیبرتی را، با وعده پوشالی انتقال سریع مجاهدان به کشورهای دیگر، نادیده می‌گیرند، عملاً در جبهه دشمن و علیه مجاهدان آزادی هستند." !!
اما جالب اینجاست که خانم رجوی چند لحظه دیگر، بعد از تقاضای قطع رابطه اقتصادی با عراق ... بعد از تقاضای استقرار دائمی !! کلاه آبی ها در لیبرتی... و بعد از تقاضای تحقیقات مستقل در مورد جنایت اول سپتامبر در اشرف... از آمریکا، اروپا و سازمان ملل درخواست میکند :  
" بنابراین از آمریکا، اروپا و سازمان ملل، می‌خواهیم .......از آن جا که ساکنان لیبرتی، همه پناهنده محسوب می‌شوند، در نتیجه، آمریکا و اروپا می‌توانند به سرعت همه آنها را بپذیرند و در قدم اول، بیماران و مجروحان را؛ چیزی که تا به‌ حال از آن، سر باز زده‌اند. "

آیا خانم رجوی را، آنگونه که خود می گوید با این تقاضا عملا باید در جبهه دشمن و علیه مجاهدین قرار داد!؟ آیا خواسته ی کمپین ما از روز اول بجز همین درخواستی بوده است که البته خانم رجوی با تاخیر چند ساله آنرا تکرار میکند!؟ بدون هیچ پیش فرضی از خانم رجوی و مجاهدین می خواهیم توضیح بدهند که این تناقض را چگونه تعبیر میکنند؟ 
براستی اگر طبق گفته درست خانم رجوی، هدف واقعی رژیم نابودی مجاهدین است و اساسا نمیخواهد، مجاهدین عراق را در سلامت و امنیت ترک کنند، چرا هدف اصلی مجاهدین نباید درست در مقابل خواسته رژیم " ترک عراق بسوی کشور ثالث " باشد و چرا مجاهدین تمامی تلاش و امکانات خود را در این راستا بسیج نمیکنند!؟ اگر ناامنی لیبرتی تبدیل به یک مسئله عاجل شده است، آیا راه حل آن یعنی "انتقال به کشور ثالث" نیز نباید به مسئله عاجل و فوری تبدیل شود؟ آیا با تکیه بر سخنرانی اخیر خانم رجوی، تلاش نکردن برای خروج هر چه سریعتر از عراق همگامی و در راستای همکاری با رژیم جمهوری اسلامی معنی میشود و یا درخواست و تلاش برای خروج هر چه سریعتر از عراق به سمت کشور ثالث و امن؟ 

کمپین ما از مطرح شدن " خواسته انتقال به کشور ثالث" در کنفرانس های اخیر توسط خانم رجوی و دیگر سخنرانان، بغایت استقبال میکند. اما آنرا کافی نمیداند. همانطور که بارها در بیانیه های کمپین به آن اشاره کرده ایم، مجاهدین در راستای انتقال ساکنان لیبرتی به کشور ثالث باید تمامی امکانات مالی، روابطی، تبلیغاتی ، وکلا، پارلمانترها، لابی ها و .... خود را بکار بگیرند، این بن بست را بگشایند و هوشیارانه دست رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را از جان و حیثیت ساکنان لیبرتی با انتقالشان به کشور ثالث، کوتاه کنند. 

عاطفه اقبال - 21 اکتبر 2013
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر