این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۵ مرداد ۱۴, پنجشنبه

اتمام انتقال ساکنان لیبرتی تا چهل و پنج روز دیگر


سفیر رژیم جمهوری اسلامی در عراق " حسن دانایی فر" امروز اعلام کرد که  انتقال ساکنان لیبرتی به کشور ثالث تا چهل و پنج روز دیگر به اتمام خواهد رسید. او همچنین گفت، تا کنون شصت و پنج در صد از ساکنان لیبرتی به کشور ثالث منتقل شده اند.  دو هفته پیش نیز کمیساریای عالی پناهندگان بصورت رسمی اعلام کرد که بیش از نیمی از ساکنان منتقل شده اند و انتقال ساکنان تا پایان سال 2016 به پایان خواهد رسید. به دنبال این اطلاعیه تعداد منتقل شدگان در طی هفته گذشته به صد نفر افزایش یافت و انتظار میرود که تعداد زیادی در روزها و هفته های آینده منتقل شوند.

البته جناب سفیر اعلام نکرد تا جایی که به رژیم جمهوری اسلامی برمیگردد، آنها مایل بودند که ساکنان لیبرتی تماما یا تحویل ایران داده شده و یا تا آخرین نفر در عراق کشته میشدند.

عاطفه اقبال - 15 مرداد 95 برابر با 4 اوت 2016
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث





۲ نظر:

  1. خدا را شکر که از تیر راس حکومت مالکی و جمهوری اسلامی خلاص میشوند

    پاسخحذف
  2. در آلبانی چه می شود آیا آلبانی امکان ایجاد اردوگاه و سازماندهی میدهد یا به امید خدا فرزندانمان به زندگی عادی برمی گردند ؟

    پاسخحذف