این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

دستگیری فاطمه رضوانی و آذر کروندی




خبردار شدیم که  فاطمه رضوانی و  آذر کروندی در کرج دستگیر شده اند. فاطمه رضوانی خواهر "قاسم رضوانی"، از اکیپ صدنفره * " حافظان اموال" کمپ اشرف که بصورت فجیعی توسط جنایتکاران فرستاده شده از طرف جمهوری اسلامی در حمله به این کمپ کشته شد. آذر کروندی از زندانیان سیاسی دهه شصت میباشد که در حال حاضر فرزند او در کمپ لیبرتی بسر می برد. این دستگیری در شب یلدا در حالی که آنها با دوستان خود دور هم جمع شده بودند، صورت گرفت. از وضعیت بعدی آنها هنوز هیچ خبری در دست نیست.


کمپین ما این دستگیری ها را به شدت محکوم میکند. و خواهان آزادی هر چه سریعتر خانمها آذر کروندی و فاطمه رضوانی میباشد. 

عاطفه اقبال – 8 دی 94 برابر با 29 دسامبر 201
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

*  توضیح حافظان اموال: بعد از اینکه مریم رجوی انتقال ساکنان کمپ اشرف به کمپ لیبرتی را در ازای بیرون آمدن از لیست تروریستی آمریکا امضا کرد و در پی این توافق تمامی ساکنان اشرف به لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شدند. یک اکیپ صدنفره را در کمپ اشرف با ماموریت " حافظان اموال" بجا گذاشتند تا بقول مجاهدین از اموال منقول و غیرمنقول آنها حفاظت کنند! در یک حمله سازماندهی شده به این کمپ که بیشک حاصل همکاری رژیم وقت عراق با رژیم جمهوری اسلامی بود، 52 نفر به طرز فجیعی با دستهای بسته اعدام صحرایی شدند. قاسم رضوانی جزو این 52 نفر بود. بعد از این کشتار جنایتکارانه، مجاهدین عاقبت قبول کردند اشرف را بطور کامل ترک کرده و اموال غیرمنقول را در آنجا بجا بگذارند. دولت فعلی عراق هنوز عاملان این کشتار وحشیانه را که مصداقی از جنایت علیه بشریت بود، معرفی نکرده است. از سرنوشت اموال غیرمنقول در کمپ اشرف که حفاظت از آنها به قیمت جان 52 نفر تمام شد، نیز هیچ خبری در دست نیست. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر